Beoordeeld op 20 juli 2016 via mobiele applicatie

Ben hier vorig jaar geweest de kamer was mooi en schoon en de douche was geweldig alleen de lobby vind ik saai en het eten was niet lekker. Mensen achter de balie zijn vriendelijk vooral de vrouw die Nederlands praat ze is super aardig! En Valentina is ook heel lief praatte altijd met haar lieve mensen! Zwembad op het dak is echt leuk bijna elke dag gelegen maar het strand in Malgrat is natuurlijk het beste naar mijn mening verder gezellige vakantie gehad en 1 TIP als je hier heen gaat of een ander hotel en je vind het ontbijt niet lekker kun je aan de overkant van dit hotel naar de supermarkt daar hebben ze serieus de LEKKERSTE verse broodjes voor maar 0,75 cent met kaas of andere dingen en allemaal verse dingen en goedkoop

Beoordeeld op 16 juni 2016 via mobiele applicatie

Geboekt op basis van de positieve beoordelingen. Ik vond het tegenvallen.
Kamers: leuk opgefrist, helaas niet het balkon ( vies en oud), daarnaast is het zo gehorig dat je letterlijk alles van de buren naast je, boven je, onder je en verderop kunt horen. Geen pretje.
Bedden: keihard. Vreemde keuze ook qua kussens. Ziet er leuk uit, maar ligt alles behalve comfortabel. 10 nachten slecht geslapen.
Schoonmaak: ik las hier overal dat het zo schoon is, dit is niet onze ervaring. Bij het arriveren leek het redelijk schoon, maar in de 10 dagen dat we er zijn geweest, is van schoonmaken geen sprake geweest. Het beddegoed rechttrekken, handdoeken verwisslen en wc papier bijvullen is alles wat ze doen.
Ontbijt: ok
Avondeten: veel lauwe gerechten. Na 2x in het hotel gegeten te hebben, zijn we buiten het hotel gaan eten. Jammer!
Receptie: overdag vriendelijk en behulpzaam. Bij het uitchecken moeilijk gedoe over een bon die we voor het huren van de kluis in ons bezit moesten hebben om onze borg terug te krijgen, dit is ons overigens niet verteld en natuurlijk grote onzin, als je met de sleutel van de kluis en kamer voor ze staat. Heel klantonvriendelijk.
Voor het gebruik van de koelkast moet je extra betalen, belachelijk natuurlijk. Dit moet gewoon service zijn.
Evenals het gebruik van WIFI op je kamer, weer betalen. Niet meer van deze tijd.
Kortom, teleurgesteld. Ons zien ze daar niet weer. Ik begrijp ook echt de lovende woorden niet. Ligt mijn standaard zo hoog? Ik denk van niet. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 26 december 2015

Altijd naar ons zin geweest de laatste jaren in tropic-park komen er al heel lang en kennen het personeel dus ook goed die er al jaren werken , kamers perfect zeker de upgrade , maar het hele hotel is dadelijk helemaal verbouwd , eten altijd goed met diverse thema avonden en speciale menu's , tuin en zwembad gebruiken wij niet gaan altijd naar het strand en wandelen

Kamertip: Niet echt kind vriendelijk er is wel een tuin om te spelen maar niet echt leuk
Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Laura C, Director de Relaciones Públicas van Tropic Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2016

Hartelijk dank voor uw mening!!
Wij zijn heel tevreden dat onze klanten blijven terugkomen. We zijn druk bezig met het renoveren van de kamers. Wij hopen dat U zal het leuk vinden!!
Vriendelijke groeten en tot ziens.

Beoordeeld op 28 september 2015

Het is en blijft een heerlijk hotel om te verblijven. Vriendelijk personeel en receptie Nederlands talig. Vragen naar Terre en je wordt prima geholpen in je eigen taal. Keuken is gewoon goed met thema avonden oa. Spaanse avond, Amerikaanse avond enz enz enz. Ook aan de kinderen wordt/is gedacht. Kinderdisco en andere leuk activiteiten.

Kamertip: Kamer vragen met uitzicht op zee.
Beoordeeld op 13 augustus 2015 via mobiele applicatie

Heerlijke 10 dagen gehad ik dit prachtige hotel. We hadden een premium room. Kamer werd altijd heel goed schoongemaakt. Personeel was heel vriendelijk. Het eten was niet heel geweldig maar ook zeker niet slecht. Ik zou iedereen aanraden hierheen te gaan.