28 september 2015 beoordeeld

Het is en blijft een heerlijk hotel om te verblijven. Vriendelijk personeel en receptie Nederlands talig. Vragen naar Terre en je wordt prima geholpen in je eigen taal. Keuken is gewoon goed met thema avonden oa. Spaanse avond, Amerikaanse avond enz enz enz. Ook aan de kinderen wordt/is gedacht. Kinderdisco en andere leuk activiteiten.

Kamertip: Kamer vragen met uitzicht op zee.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
13 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke 10 dagen gehad ik dit prachtige hotel. We hadden een premium room. Kamer werd altijd heel goed schoongemaakt. Personeel was heel vriendelijk. Het eten was niet heel geweldig maar ook zeker niet slecht. Ik zou iedereen aanraden hierheen te gaan.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
12 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben hier tien dagen vakantie gevierd. Zeer mooi hotel met goede faciliteiten. Mooi zwembad, zowel binnen als buiten (1 beneden en 1 op het dak). Goed eten, met 6 thema-avonden in de week. Vooral de Chocoladefontein deed het erg goed bij mijn kids. Aardig personeel, zowel bij de receptie (spreken zelfs Nederlands) en ook in het restaurant (doen echt alles voor je (zoals zingen en feestje vieren tijdens mijn zoontje zijn verjaardag) en ook bij afscheid nemen kwamen ze nog met een "cadeautje" (Loly de serveerster)). Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: De kamers op het einde van de galerij op de 3e verdieping zijn erg ruim, groot balkon ook wat doorloopt aan de zijkant.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
12 oktober 2014 beoordeeld

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekend eten en zelfs glutenvrij! Elke maaltijd werd er met ons langs het buffet gelopen en precies verteld welke gerechten glutenvrij waren. Geweldig! Er waren steeds maar een paar gerechten die hij niet mocht, de rest was glutenvrij. Een absolute aanrader!

Kamertip: Lage verdieping aan de voorkant geeft lawaai van de straat, het uitgaansleven en de glasbak. Als je zelf niet laat uitgaat, dus kiezen voor hoge verdieping, bij voorkeur meer naar de zij/achterkant.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
22 augustus 2014 beoordeeld

Prima hotel gelegen aan/op de boulevard van Malgrat de Mar. Het hotel is van alle gemakken voorzien. De ontvangst is hartelijk en veeltalig (ook Nederlands). Eten is goed en er zijn thema avonden vooral de Spaanse avond is in de smaak gevallen. De prijzen in de hotelbar zijn laag, een heerlijke cappuccino aan de rand van het zwembad is zeker een must. Ga je naar Tropic Park? een prettige vakantie!

Kamertip: Het hotel is aan het vernieuwen probeer een nieuwe kamer te krijgen maar met de oudere kamers is niets mis. Vraag uitzicht op zee is een mogelijke optie.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie