Hotel Europa Splash(Malgrat de Mar)
  • Inclusief ontbijt
Tropic Park(Malgrat de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 227 per nacht.

• Aan het strand
Luna Club Hotel(Malgrat de Mar)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Sumus Hotel Monteplaya(Malgrat de Mar)
  • Zwembad
Hotel Papi(Malgrat de Mar)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Restaurant
Camping Resort Els Pins(Malgrat de Mar)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Luna Park Hotel(Malgrat de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

+ goede prijs/kwaliteit verhouding; goedkope drankjes/snacks; strand is erg dichtbij; vriendelijke staf; prima ontbijt; goede bedden; bravo Happy Team, Pepa, Belazs en Nada. Treinstation op loopafstand; overzichtelijk (knus, niet te groot)
- gehorig, oordopjes zijn geen overbodige luxe; WiFi kan beter;

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
MaripinsOnline, Director de Relaciones con Clientes van ALEGRIA Maripins, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel, of een ander Alegria hotel!

17 mei 2017 beoordeeld

goed eten heel fijne kamers met goede bedden en heel moderne en goede douche direct aan zee en niet ver van het station waar je alle kanten op kunt tussen veel winkels en ook kun mooi langs het strand naar pineda de mar wandelen

Kamertip: kamers met zeezicht en kijk je tevens op het zwembad
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
AlegriaOnline, Director de Relaciones con Clientes van ALEGRIA Maripins, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2017

Beste Wilma D,

Dank voor het delen van uw ervaringen met ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen tijdens uw vakantie in Malgrat de Mar.

ALEGRIA Maripins

16 april 2017 beoordeeld

Hotel was super, leuke kamer met terras en zeezicht, inloopdouche , zeer vriendelijk personeel en erg behulpzaam. In het restaurant was de bediening super. Wij gaan zeker terug. één puntje was wat minder bij aankomst meer dan 1.30 u moeten wachten om in te checken. Er stond heel veel volk en ik denk iets te weinig personeel aan de balie op dat moment.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
AlegriaOnline, Director de Relaciones con Clientes van ALEGRIA Maripins, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2017

Beste gonny12,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in ons hotel!
Wij gaan proberen de incheck tijd wat te reduceren en hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groet.

Alegria Maripins

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben samen met mijn vriend van 26juli tot 3 augustus in dit hotel geweest. De kamer was prima, groot bed, grote douche, grote kast en een gezellig balkonnetje. Het personeel is heel aardig, er is zelfs een Nederlandse receptioniste. Het eten was erg lekker. In de ochtend alle soorten croissantjes, brood, beleg, english breakfast, gebakken eieren of ommelet. In de avond elke keer wat anders maar altijd een groentenmix, aardappelen en vlees van de gril. Allerlei soorten salades en toetjes. De ligging is perfect, midden tussen de winkeltjes maar totaal geen geluidsoverlast. Er zijn veel leuke winkeltjes en een aanrader om richting Santa Susanna te lopen voor leuke kraampjes op de boulevard. Op 2 minuten lopen een leuke Nederlandse bar. Het strand is ook erg dichtbij. Voor 10 euro pp een retourtje naar Barcelona. Wij waren heel tevreden over dit hotel en zullen vaker terugkomen! Het is populair bij de Nederlanders want we hebben veel Nederlands gehoord. Zeer geschikt voor gezinnen maar ook voor stellen en vriendengroepen!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Fergus_Hotels, Director de Relaciones Públicas van ALEGRIA Maripins, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Beste Fabiënne S,

Dank voor je positieve feedback over ons hotel!
Het is een genoegen te weten dat u heeft genoten en wij hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen in ons hotel..

FERGUS Maripins

7 augustus 2016 beoordeeld

Kamer met zeezicht. Nette kamer, ruime douchegelegenheid. Mooi zeezicht met prima zitje op balkon. 's Avonds wel wat geluidsoverlast, maar dat stopt om 23.00uur.
Kamer klein, maar ruim genoeg. Prima hygiëne. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Bedden erg kort en hard.

Kamertip: Kamer met zeezicht is een aanrader
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Fergus_Hotels, Director de Relaciones Públicas van ALEGRIA Maripins, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2016

Beste eindhoven2016,

Dank voor uw feedback.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.

FERGUS Maripins