8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste bezoekers van Tripadvisor,

Wij zijn zojuist teruggekeerd van een vakantie in Spanje. Hotel Sorra Daurada ligt op een prima locatie van zowel het strand (nog geen 5 min lopen) en het treinstation van Malgrat de Mar. Met deze trein kun je gemakkelijk van en naar Barcelona komen voor nog geen 10,- per persoon (retour). Ideaal voor als je nog een uitstapje wilt maken! In Hotel Sorra Daurada worden zowel de handdoeken als de lakens dagelijks verschoond. De schoonmaak van de kamer houdt op een vlugge dweil door de kamer na niet veel in. Het animatieteam aangevoerd door Marcio is afwisselend en erg geslaagd. Met name Marcio die zes talen beheerst en erg geïnteresseerd is in de gasten maakt het verblijf bij Sorra Daurada een stuk aangenamer. Jong en oud weet hij goed te vermaken!

Het avondeten van het hotel vonden wij daarentegen een zware tegenvaller. Ondanks alle goede recensies die wij vooraf hadden doorgenomen. Met elke dag Kip, Pasta en weinig groente was de afwisseling ver te zoeken. De afwisseling is tot daar aan toe, maar helaas was het eten vaak erg koud. Betere verwarmingselementen zullen dit naar onze mening een stuk kunnen verbeteren.

De kamers zijn redelijk gehorig. Voor met z'n tweeën, is de kamer groot genoeg. De matrassen van de bedden zijn erg aan vervanging toe, de veren zijn springveren geworden. Wanneer één van beide zich omdraait wordt de andere persoon door de piepende en krakende veren wakker.

Al met al is het hotel redelijk alleen is het avondeten niet aan te raden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld

het hotel ligt mooi aan zee.een prachtig uitzicht vanuit de kamers.
het dorpje malgrat is lekker rustig.
bij het hotel is wel een discotheek maar je hebt er geen last.
het is aan te raden voor de hele familie.
ánimatie in het hotel is ook erg leuk.
ik en mijn vriendin hebben ons flink vermaakt.

Kamertip: uitzicht aan zee
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld

samen met mijn vriend ben ik in augustus 2016 naar dit hotel gekomen.
We hadden het erg naar onze zin.
Het personeel is daar vriendelijk.
We hebben het meeste plezier gehad met Marcio van de animatie.

Ik kijk er al naar uit om volgend jaar terug te komen.

Kamertip: uitzicht op zee
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig hotel vriendelijk personeel de kamers zijn wat klein voor 3 personen maar goed te doen ietwat verouderd maar dat mag de pret niet drukken. Mooi uitzicht op de zee en strand . Animatie voor groot en klein met leuk en amicaal personeel . De prijzen van drank en eten is goedkoop en lekker. Al met al een leuk hotel voor weinig geld een aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Verbleef: juli 2016
SERHSHotels, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Sorra Daurada Splash, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Dear guest,

Thanks for staying with us at the Hotel Serhs Sorra Daurada. We are pleased to learn that you appreciated our room's views, team’s efficient and friendly service. For us is very important that our guests feel comfortable and happy during their stay in the hotel.
If you find yourself planning your next trip to Malgrat de Mar, please don't hesitate in contacting us. We'll be looking forward to see you again at Serhs Sorra Daurada Hotel.

Warm regards,
Serhs Sorra Daurada
hotel.sorradaurada@serhs.com

17 mei 2016 beoordeeld

Kregen een kamer waarbij je met 6 kamers een terras moest delen.
Geklaagd hierover, eerst was er geen andere kamer vrij, het hotel was vol, Even later konden wij een andere kamer krijgen, maar moesten 180 Euro bijbetalen.
Waren het hier niet mee eens. Na 1 uur kwamen we eruit en de meerprijs werd 80 Euro..
Het eten was redelijk, veel lauw. Wij gaan hier nooit meer heen.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
SERHSHotels, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Sorra Daurada Splash, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2016

Dear guest.

We are sorry you had a bad impresion of our hotel. It's true that in the first floor there are 6 rooms (Standard room) that share a big terrace. The increase in the price was because the solution we offered you involves an upgrade in the room (C

Primero de todo, queremos agradecerte el hecho de haber escogido el hotel SERHS Sorra Daurada para tus escapada a Malgrat de Mar.

Nos alegra saber que tuvisteis una estancia agradable. Tomamos nota de los aspectos negativos que están en nuestra mano para tratar de solucionarlos.

Gracias por hacernos llegar tu opinión.

Saludos,

SERHS Sorra Daurada