12 juli 2017 beoordeeld

We hebben in Mei 2017 met vrienden in Reymar Playa gelogeerd. Het was een goedkope aanbieding dus hadden geen hoge verwachtingen maar hebben het prima gehad.Kamers waren erg schoon bedden zijn wel te kort en het ontbijt was gevarieerd maar veel produkten hadden geen smaak idem dito de middag en de avondmaaltijd.!
Kortom als je geen hoge eisen stelt dan valt het mee.
En veel gezelligheid met elkaar maakt ook dat het plezierig is en het mooie weer heeft ons ook verrast.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
28 februari 2017 beoordeeld

Hotel Reymar playa is een leuk hotel voor als je niet te kieskeurig bent, voor de prijs die je betaald kan je er zeker niet klagen,,, doe je dat wel, neem dan een duurder hotel en een ster meer , hier moet je rekening houden met eventueel jongerenlawaai, niet goed geisoleerde muren en een matige keuken , maar voor de prijs die je hier betaald kan je ook niet meer wensen

Verbleef: oktober 2016
22 oktober 2016 beoordeeld

Ik ben hier nu een aantal malen geweest en ik vind dit hotel echt super voor een vakantie in Malgrat de Mar, Costa Brava.
Kamer: prima, met balkon en of bergzicht of zeezicht.
Eten en drinken: prima, ik had halfpension. Ruime keuze en elke dag anders, heerlijke salades.

Kamertip: Kamers op de hogere verdiepingen, de 6e of 7e, hebben een mooi uitzicht en rustig.
  • Verbleef: mei 2016, reisde alleen
15 september 2016 beoordeeld

2015 op vakantie geweest via Boosten busreizen met 2 vrienden en 2x familie prima bevallen
prima kamers en goed ontbijt en buffet diner met alles erop en eraan keuze gen
oeg
sympathiek personeel en behulpzaam

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
9 september 2016 beoordeeld

We hadden een familie kamer geboekt zodat onze kinderen van 16, 14 en 9 een eigen kamer hebben maar toch naast/bij ons zijn. Wat een heerlijke ruime schone kamers. Grote tv, elke dag schone handdoeken, toiletpapier en shampoo. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Het eten is voor elk wat wils. Onze kinderen vonden het buffet geweldig. Aardig personeel. Vooral Marisol in het restaurant was heel lief en Carmento achter de balie heeft ons netjes geholpen.

Reymar Playa heeft een perfecte ligging. In het midden van Santa Susanna en het oude Malgrat. 10minuten lopen van het treinstation. een gezinskaart van Malgrat naar Barcelona en terug kostte nog geen 34 euro. en een retourtje naar Tordera markt 13,50. Wat ook heerlijk is is dat het strand tegenover het hotel ligt. Je hoeft alleen maar onder een tunnel door. Wij komen hier zeker nog terug!!!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie