29 januari 2018 beoordeeld

24/7 waterloop geluiden in kamer van water afvoer eten prima maar eetzaal te klein
kamers klein en gedateerd super gehorig
echt een low budgets hotel verwacht gewoon niet teveel

dit is de reden dat we nu ook stoppen met verassings reizen

Verbleef: oktober 2017
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn heel schoon. Het eten is iedere dag heel verschillend en voor ieder wat wils. Iedere avond is er muziek. Hotel ligt nagenoeg aan het strand. Dit is gescheiden door een spoorlijn.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel even bezocht naar aanleiding van een flamenco avond.
De 3 dansers deden hun best ons een Spaanse avond te laten beleven . Het hele hotel gezelschap bestond uit Nederlandse mensen die hier samen avondlijk vertier zoeken, wat zich uit in tango dansen , walsen en een gezellig praatje onder oude vrienden bij een sangria . De bar heeft wel democratische prijzen , maar het gaat er wel luidruchtig aan toe. De obers lijken vrienden tegenover hun cliënteel en de sfeer is goed . Bent u wat ouder en houdt u van dansmuziek , dan kunt u hier elke avond de benen uitslaan . Over het hotel kan ik geen waardering geven , daar ik alleen het dansgebeuren meegemaakt heb ... maar tafelgenoten waren tevreden .

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
16 oktober 2016 beoordeeld

Incheck bij de balie flashback naar de jaren tachtig,alles nog opschrijven. vijf euro borg voor een afstandsbediening! Kamer is gedateerd maar wel proper,alleen een hoop lawaai.We lagen aan de straatkant waar een disco ligt en tijdens sluitingstijd de jeugd samentroept, ramen hebben nog enkel glas dus je kan wel raden.Was op het vijfde en nog hoorde je alles.Personeel is wel supervriendelijk. bij het onbijt dien je aan te schuiven tot er plaats is in de veel te kleine eetzaal,alhoewel het wachten meestal niet langer duurde dan 10minuten, onbijt is uitgebreid genoeg. Elke avond animatie en muziek was wel leuk. Ligging qua afstand is ok,alleen jammer dat je nog moet betalen voor wifi,20 euro voor een week is er wel over.

Kamertip: Kamers richting zwembad zijn ok zeker niet straatkant door het lawaai van de discogangers
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
11 september 2016 beoordeeld

incheck bij de balie bij aankomst waardeloos, een ontzettende rij 1 oudere man die met de hand inschreef, aankomst 8.45 uur, basis half pension ontbijt/avondeten, kon niet moest voor worden betaald, zelfde voor een mede gezelschap man/vrouw met volpension, kon op de vertrekdatum niet eten want de receptionist had het kaartje voor de vetrekdatum al doorgekrast, kreeg dus geen avondeten

Kamertip: klantvriendelijkheid personeel, eten op buffet basis vaak een ramp , prijzen consumpties met ijs smaakt naar chloor slecht
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner