11 september 2016 beoordeeld

incheck bij de balie bij aankomst waardeloos, een ontzettende rij 1 oudere man die met de hand inschreef, aankomst 8.45 uur, basis half pension ontbijt/avondeten, kon niet moest voor worden betaald, zelfde voor een mede gezelschap man/vrouw met volpension, kon op de vertrekdatum niet eten want de receptionist had het kaartje voor de vetrekdatum al doorgekrast, kreeg dus geen avondeten

Kamertip: klantvriendelijkheid personeel, eten op buffet basis vaak een ramp , prijzen consumpties met ijs smaakt naar chloor slecht
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
8 september 2016 beoordeeld

Kamer was klein als ik de deur opende schoof de deur tegen een eenpersoons bed aan die ik dan eerst opzij moest duwen. Wachtrij voor ontbijt en diner is een drama eetzaal te klein voor zoveel bezoekers wachten tot er een tafel beschikbaar is dan mag je naar binnen. Gerechten zijn lauw worden niet goed op temperatuur gehouden. Drankjes op terras zijn duur in vergelijking met andere terrassen op de boulevard. Veel last van lawaai als de discotheken leeglopen waar zelfs de politie aan te pas moet komen. Prima liggng qua afstand naar het strand. Bedjes bij zwembad kunnen niet versteld worden dus platliggen is de enige mogelijkheid. Op zondag is er geen schoonmaak alleen schone handdoeken krijg je. Begrijp niet zo goed dat mensen hier al jaren achter elkaar heengaan een keer is voor mij genoeg. Wifi alleen tegen betaling op je kamer voor 1 apparaat hallo het is 2016 en we leven niet meer onder een steen. Entertainment s'avonds erg oubollig.

Kamertip: Het beste uitzicht is aan de voorkant zit je aan de rechterkant heb je last van de jeugd die uit de disco's komen.
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
23 augustus 2016 beoordeeld

onze kamer was ruim maar verouderd met heel weinig opbergruimte. kluis op betaling,; groot terras hygiene kan veel beter. restaurant morgen middag avond, altijd wachten buffet sober smorgens en savonds, smiddags viel het wel mee ! bediening personeel zeer vriendelijk ! elke avond is er animatie ! nadeel naast hotel is een discotheek slaap je aan de straatkant, mag je rekenen op slapeloze nachten

Verbleef: augustus 2016
22 augustus 2016 beoordeeld

Positief: heel vriendelijk personeel, behulpzaam ! Klantvriendelijk hotel ! Goede locatie (aan de winkelstraten), kamer proper, elke dag verse handdoeken, bed opmaken, terras vegen.
Goede communicatie, wij kregen al babybed klaar in onze kamer, Sunweb heeft ons ook goed geholpen ! Goedkoop hotel.. Heerlijk koffie (in de zaal bij het ontbijt, niet aan de bar).

Negatief: grootste minpunt was het eten, vreselijk, geen aanrader voor de mensen die graag goed eten, de meesten zijn nep, gewoon niks voor ons. Maar ja, als je voor goedkope hotel kiest, krijg je dat.. Je moet ook voor dranken betalen bij het lunch /diner.
Onder de bedden was het niet proper, ze poetsen niet onder de bedden, enkel oppervlakkig. Zwembad druk..

Mensen zijn zo lui om trap te nemen, vreselijk ! Er stonden veel aan de rij om lift te nemen, luie mensen ! We hebben baby en buggy bij zich en toch nemen we de trap omdat er lange rij stond voor de lift (schande) !!!

Internet aan de lobby is gratis maar geen goede verbinding, als je eigen wifi in uw kamer wij moet je 20€ betalen, dat vinden wij wel stom !

We gaan zeker nooit meer terug maar wel goed voor de mensen met beperkte budget...

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
11 juni 2016 beoordeeld

Geluk met het weer ondanks minder gunstige voorspellingen.Prijs/kwaliteit in acht genomen ideaal voor een rustvakantie, maar waar je toch, indien gewenst niet al te moeilijk bv.Barcelona kunt bezoeken Proper hotel en héél klantvriendelijk personeel Vooral vlugge José was heel voorkomend ! Het eten was lekker op smaak gebracht met voldoende keus. Niet ver van de kust gelegen.Enig minpuntje : Geen prijslijst om dranken goed te kunnen kiezen/vergelijken (ook bij aanvraag aan de bar). Dit zou ik wel graag hebben bij een volgend bezoekje. Vele groeten vanuit een regenachtig Belgie en nog eens bedankt en lieve groeten aan José voor zijn vriendelijke niet té opdringerige bediening ,wat wel niet van elk barpersoneellid gezegd kon worden.Hasta la proxima als ik de zon nog eens wil opzoeken in een aangenaam hotel!

• Verbleef: juni 2016, reisde alleen