“Ontgoocheld...”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden meer verwacht toen we het prachtige restaurant binnenwandelden. Het eten was slechts matig in schril contrast met de mooie setting(zij het langs een relatief drukke weg). Het stond bovenaan ons lijstje maar helaas...

Datum van bezoek: augustus 2020

25 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten prima maar door 2 obers zeer onbeschoft en schandalig geholpen. Met manager besproken en die wist ervan maar kon helaas geen beter personeel vinde.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De beschrijvingen van dit restaurant op tripadvisor komen overeen met hoe wij het hebben ervaren. Oude school langs een drukke weg en erg stijlvol ingericht. Die middag bij La Paloma gegeten maar het eten hier vonden we beduidend minder. Hamburger was lekker. Friet wat slap. Groene salade als bijgerecht voor 5,- was ook echt alleen een bakje groene salade. Geen dressing of niks erbij. Behoorlijk aan de prijs dus. De pizza (coca) bestond uit een inderdaad wat harde bodem. Vrij dik belegd. Zou het geen specialiteit noemen of het aanbevelen. Bediening ook wat gehaast. Prijs was ok. Zou niet omrijden voor dit restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dat leuk gedaan zeg! Van een oud schoolgebouw is op een hele sfeervolle manier een restaurant gemaakt. De inrichting klopt tot in de details. Het eten is best eenvoudig, maar omdat men hele goede producten gebruikt smaakt het echt goed. Ik had de entrecote en dat is dan alleen de gegrilde entrecote met een gepofte aardappel en kropsla, geen toeters en bellen dus. Wel een perfecte entrecote overigens. De bediening is erg vakkundig en zeer vriendelijk. Wij zaten in het restaurant zelf, maar in de tuin zit je helemaal mooi.
Echt een aanrader dus als je van basic maar eerlijk eten houdt!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de 5 dagen dat we op Ibiza waren hebben wij hier 2 keer gegeten en beide keren echt heerlijk gegeten!
Vriendelijk personeel, nemen de tijd om wat gerechten buiten de kaart om uit te leggen.
Wij vinden het fijn om iedere keer wat kleinere gerechten te bestellen en dat was allemaal mogelijk!!
En dan de locatie, adembenemend mooi tussen de olijfbomen en prachtige tuin (van de weg die er langs ligt heb je totaal geen last).
Ik kan iedereen die Ibiza gaat, dit restaurant aanbevelen. Wij gaan er ook zeker weer eten als we op Ibiza zijn!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Oleoteca Ses Escoles bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Oleoteca Ses Escoles geweest? Deel je ervaringen!