“Lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 5 van 306 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer, gezellig, leuk personeel, heerlijk gegeten: veggie burger en chicken wrap, beide om aan te raden!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond kwamen wij hier per ongeluk terecht. We werden heel goed ontvangen. De kaart bleek behoorlijk uitgebreid, en wat op viel: redelijk gezonde, biologische en vegetarische maaltijden. Wij aten beiden een burger: zeeeker niet standaard en echt superlekker, mede door de salade! Wij zijn meerdere keren teruggekomen, ook vanwege het leuke personeel (en de vriendelijke prijzen). Daarnaast een prachtig uitzicht over de baai van st eularia. Aanrader!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vooraf een humus van zoete aardappel. Als hoofdgerecht een vegaburger en kip/curry in kokosmelk met rijst. Als nagerecht een citroencake met cappuccino en een Irish Coffee. Het was allemaal heerlijk. Vriendelijk bediening. Helemaal top!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met veel plezier gaan we hier altijd lunchen. Heerlijk verse en gevarieerde salades. Leuke bediening en een zeer vriendelijke Italiaanse eigenaar.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een geweldige bediening. Er wordt echt aan alles gedacht zelfs de dekentjes als het wat frisser wordt.
Maar vooral het eten was van zere goede kwaliteit.

Reizigers die Caos Ibiza bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Caos Ibiza geweest? Deel je ervaringen!