“Super goed Vis restaurant”
Beoordeling van Vis a Vis Ibiza

Vis a Vis Ibiza
Geclassificeerd als nr. 22 van 305 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 oktober 2016 beoordeeld

Op loopafstand +/- 3 minuten lopen vanaf Benet Los PInares ontdekten we een heerlijk visrestaurant de sfeer was heel gemoedelijk het eten was prima, echt de moeite waard tegen acceptabele kosten.

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en goed restaurant niet ver van onze accommodatie. Voor ieder wat wils wat betreft de kaart. Aardige bediening met goede prijzen. Zeer goed gegeten.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een gezellige ambiance.
Heerlijk gegeten en zalige sangria met verse vruchten op. Ik vond het jammer dat we niet nog een keer terug konden, want er stonden mooie dingen op het menu.

29 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer heel lekker gegeten van het weekmenu, echt een aanrader.
Kleinschalig restaurant, ook kindvriendelijk. Kinderen krijgen een eigen menukaart waar je in kan kleuren.

8 oktober 2015 beoordeeld

lekker eten aan correcte prijs,leuke vriendelijke mensen en rustige sfeer. weekmenu is lekker en heel goedkoop

Reizigers die Vis a Vis Ibiza bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

Santa Eulalia del Río, Ibiza
Es Canar, Santa Eulalia del Río

In Vis a Vis Ibiza geweest? Deel je ervaringen!