“Super goed Vis restaurant”
Beoordeling van Vis a Vis Ibiza

Vis a Vis Ibiza
Geclassificeerd als nr. 25 van 310 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 oktober 2016 beoordeeld

Op loopafstand +/- 3 minuten lopen vanaf Benet Los PInares ontdekten we een heerlijk visrestaurant de sfeer was heel gemoedelijk het eten was prima, echt de moeite waard tegen acceptabele kosten.

Datum van bezoek: oktober 2016

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en goed restaurant niet ver van onze accommodatie. Voor ieder wat wils wat betreft de kaart. Aardige bediening met goede prijzen. Zeer goed gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2016
31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een gezellige ambiance.
Heerlijk gegeten en zalige sangria met verse vruchten op. Ik vond het jammer dat we niet nog een keer terug konden, want er stonden mooie dingen op het menu.

Datum van bezoek: augustus 2016
29 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer heel lekker gegeten van het weekmenu, echt een aanrader.
Kleinschalig restaurant, ook kindvriendelijk. Kinderen krijgen een eigen menukaart waar je in kan kleuren.

Datum van bezoek: oktober 2015
8 oktober 2015 beoordeeld

lekker eten aan correcte prijs,leuke vriendelijke mensen en rustige sfeer. weekmenu is lekker en heel goedkoop

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Vis a Vis Ibiza bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Vis a Vis Ibiza geweest? Deel je ervaringen!