“Goed en leuk restaurant”
Beoordeling van Vis a Vis Ibiza

Vis a Vis Ibiza
Geclassificeerd als nr. 23 van 308 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en goed restaurant niet ver van onze accommodatie. Voor ieder wat wils wat betreft de kaart. Aardige bediening met goede prijzen. Zeer goed gegeten.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een gezellige ambiance.
Heerlijk gegeten en zalige sangria met verse vruchten op. Ik vond het jammer dat we niet nog een keer terug konden, want er stonden mooie dingen op het menu.

29 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer heel lekker gegeten van het weekmenu, echt een aanrader.
Kleinschalig restaurant, ook kindvriendelijk. Kinderen krijgen een eigen menukaart waar je in kan kleuren.

8 oktober 2015 beoordeeld

lekker eten aan correcte prijs,leuke vriendelijke mensen en rustige sfeer. weekmenu is lekker en heel goedkoop

18 juni 2015 beoordeeld

Om te eten prima, maar als je een gezellige avond wil met Ibiza-sfeer kun je beter ergens anders heen gaan

Reizigers die Vis a Vis Ibiza bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Vis a Vis Ibiza geweest? Deel je ervaringen!