“Zeer leuke en gezellige avond!”
Beoordeling van Kokoro ibiza

Kokoro ibiza
Geclassificeerd als nr. 16 van 308 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Keukens: Sushi, Japans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere sushi!
De zalm tartaar is een echte aanrader. Zo ook de tempura scampi’s.
We hebben verschillende sushi’s genomen en ze waren allemaal even lekker!
De gin tonic was enorm goedkoop naar gin tonic waarde. Wij hadden de Yinzu en Law gin.
Het was ook een gezellige zaak om te vertoeven.
Zeker een echte aanrader voor sushi lovers!

15 september 2017 beoordeeld

Het eten hier was echt top! Super lief personeel ook.
Wij zijn sushi liefhebbers en weten wel wanneer het goed is of niet, dit is echt een aanrader!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

5 Sterren bediening
4 Sterren eten
3 Sterren prijs/kwaliteit

Lekker gegeten en een hele leuke bediende, dame met kort haar was zeer vriendelijk en vrolijk.

Eten was ook prima, kwaliteit was niet
helemaal consistent maar geen probleem. Leuk zaakje ook om te zitten aan een pleintje zowel binnen als buiten zitplek.

De grote vriezer midden in de zaak vol eten vonden wij wel een beetje opvallend maar dat mocht de pret niet drukken.

Wij waren 100 euro kwijt zonder dessert inc luxe drank en dat was naar mijn mening dan toch wel weer net te veel voor wat we kregen. 70 - 80 euro was denk ik netjes geweest.

Ondanks dat zeker een bezoekje waard.

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten echt een aanrader als je sushi wilt eten wordt vers gemaakt echt een aanrader gezellig zaakje erg relax daar

25 april 2017 beoordeeld

Prima ingerichte zaak, ze gaan wel pas om 20:00 open. We hadden verschillende sushi gerechten gekozen. Bij alle verse (uri)makis was de nori te stug, waardoor je onnodig flink moet kauwen... De Nigeri zalm was voortreffelijk. De yakitori was heerlijk op smaak, echter de 2e versie was half verbrand. Personeel was vriendelijk, maar leek wat gestresst (en de zaak zat halfvol). Kortom best goed, maar niet top!

Reizigers die Kokoro ibiza bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Portmany, Ibiza
Ibiza-stad, Ibiza

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Kokoro ibiza geweest? Deel je ervaringen!