“Goed eten en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Le 27 Restaurante

Le 27 Restaurante
Geclassificeerd als nr. 17 van 308 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op de avond van aankomst. Leuke sfeer en aardige bediening. Gamba's zijn heerlijk, maar wel werk om goed schoon te krijgen.

DyV27, Gerente van Le 27 Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

We appreciate your message. Really glad your enjoyed your "gambas" :-), they are very tasty.
See you soon

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu voor de 2e keer in één week bij Le 27 gegeten. Prima en vriendelijke bediening die echt hun best doen om het naar je zin te maken. Brood met tapenade is lekkeren al het andere wat we gegeten hebben was ook heerlijk! En dat voor een prima prijs.
We komen hier zeker weer terug!

Thank you ever so much for writing about us. We really appreciate it.
We are glad you enjoyed your meal at Le 27. See you soon

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jaarlijks is dit ons favoriete restaurant in st eulalia. Mooie gevarieerde kaart. Super bediening. Eigenaars ontvangen je mét open armen. Prijs kwaliteit..perfecto

DyV27, Propietario van Le 27 Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2017

How nice to read your message. We are really glad that you enjoy our food and the atmosphere at the 27. See you soon. Le 27

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit zeer centraal gelegen restaurant. Zeer vriendelijke en deskundige bediening. Goede wijn en eeg lekkere solomillo en pasta fruti de mare.
Aanradertje !

We are really glad that you enjoyed your meal and the atmosphere at Le 27. We hope to see you very soon. Kind regards, Le 27

2 mei 2017 beoordeeld

Wij hebben hier in mei 2017 gegeten, start ban het nieuwe seizoen. We hebben met 5 personen (3 volwassenen en 2 kinderen gegeten). Ondanks dat de kaart geen speciaal opties geeft voor kinderen werden deze wel degelijk aangeboden. Prima kaart, leuke mogelijkheden. Ik heb zelf de lamscoteletten genomen. Waren prima. Ons gezelschap had ook steak tartare en zalmspies. Alles prima bereid en goed op smaak. Bediening was erg vriendelijk, druk, maar erg vriendelijk. Prijs was prima, 90,- voor vijf hoofdgerechten en drank. Zeker aan te bevelen.

DyV27, Gerente van Le 27 Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2017

Thank you for the message. I hope you enjoyed your stay in our lovely island. We hope to see you next year. Kind regards, Le 27

Reizigers die Le 27 Restaurante bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Le 27 Restaurante geweest? Deel je ervaringen!