“Aanrader!!”

Geclassificeerd als nr. 32 van 306 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Kalissol ligt op een prachtige locatie in Saint Eulalia aan de boulevard met aan alle kanten uitzichten op de zee en een fontein die s avonds steeds van kleur verandert. De bediening is geweldig, ze nemen de tijd voor je, zwaaien ook naar je als je toevallig langs komt. Ze onthouden heel veel en je voelt je goed thuis/welkom.Het eten is kwalitatief goed eveneens de wijn etc .De prijs is redelijk. De eigenaar is een aardige man die ook de tijd voor je neemt, is bereid als iets niet op de kaart staat, het voor je te bestellen en klaar te laten maken, zoals in ons geval verse tonijn, heerlijk!!
We zijn 2 weken in Saint Eulalia geweest en hebben zeker 9 keer daar gegeten en de andere dagen koffie gedronken. Ook leuk is de combi van happy hour en het eten. Je hebt dan voor 9,50 euro een heerlijke fles wijn.
heerlijke paella….

andreas-ibiza, Inhaber van Kalissol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The place to be!!! Gezellig, lekker en betaalbaar. Mag je niet missen !!! Vooral de leuke babbel met Rod of Sophie.

andreas-ibiza, Inhaber van Kalissol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewoon aardig personeel. Zeer gastvrij.
Wij hadden pangafilet, een tournedos en paella. Er is ruime keus. Heerliijk!
Het eten is fantastisch. Een aanrader!!!!

andreas-ibiza, Inhaber van Kalissol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aardige bediening op een mooie hoek met uitzicht. Verschillende tapas maar ook veel andere keuzes op de kaart. Het is een leuke stek met gemiddelde kwaliteit qua diner. Prima voor een drankje minder voor een lunch

andreas-ibiza, Inhaber van Kalissol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Bedankt voor uw bezoek aan ons. Zowel voor ons als voor toekomstige gasten zou het zeer nuttig zijn om te weten wat ze precies niet over ons eten zeiden. we zijn blij om te leren.
met vriendelijke groeten van ibiza,
andreas en team

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je met je hele familie naar toe, ze hebben hier een grote menukaart voor elk wat wils.
Wij hadden paella en een curry besteld dit was ok maar niet echt bijzonder, de bediening een Engels stel was goed en uiterst vriendelijk.
Als je met een grotere groep bent kun je hier goed vertoeven en het is zeker niet duur.

andreas-ibiza, Inhaber van Kalissol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Bedankt voor je waardering.
Het spijt ons zeer dat we niet aan hun vereisten konden voldoen.
veel groeten,
andreas en team

Reizigers die Kalissol bekeken, bekeken ook

Es Canar, Santa Eulalia del Río

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Kalissol geweest? Deel je ervaringen!