“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Canasuni

Canasuni
Reserveren met
Canasuni is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 306 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst. Lekker een 3 gangenmenu gegeten. Was allemaal heerlijk. Na afloop likeurtje van het huis. Een aanrader.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al voor de zoveelste keer heel erg graag. De afgelopen jaren was het al top.
Wij hoorden dat ze dit jaar een topkok in huis hebben, die de kwaliteit van het eten nog meer overtrof als vorig jaar.
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke mensen die bedienen en die genieten als de gasten ook van hun gerecht genieten. Een aanrader dus!!!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook dit jaar ons bezoek aan ibiza weer extra leuk gemaakt door te eten bij canasuni. Het was heerlijk en de gastheer en gastvrouw bijzonder attent. Daarnaast ook value for money dus wat wil je nog meer.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond 19.00 naar het restaurant gegaan. We waren de eersten en hadden aandacht door de gastheer en vrouw geen gebrek. De eigenaren komen oorspronkelijk uit Toulouse.
Het eten was werkelijk verrukkelijk en de hoeveelheden ook goed. Prima afgestemd op de inwendige mens.
3 gerechten voor 22 euro is voor de kwaliteit van het eten eigenlijk goedkoop.

De bediening laat zich typeren door de woorden informeel, gezellig en attent.

Aan de andere gasten die later kwamen merkten we dat ze er vaker geweest waren. Dat is een goed teken.

Resumé: aanrader!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Eten is op bijzondere wijze opgemaakt en een salade zal ik absoluut aanbevelen. We hadden wel de indruk dat personeel niet precies wist wat gluten waren.

Reizigers die Canasuni bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Canasuni geweest? Deel je ervaringen!