“Overheerlijk diner”
Beoordeling van Canasuni

Canasuni
Reserveren met
Canasuni is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 308 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond 19.00 naar het restaurant gegaan. We waren de eersten en hadden aandacht door de gastheer en vrouw geen gebrek. De eigenaren komen oorspronkelijk uit Toulouse.
Het eten was werkelijk verrukkelijk en de hoeveelheden ook goed. Prima afgestemd op de inwendige mens.
3 gerechten voor 22 euro is voor de kwaliteit van het eten eigenlijk goedkoop.

De bediening laat zich typeren door de woorden informeel, gezellig en attent.

Aan de andere gasten die later kwamen merkten we dat ze er vaker geweest waren. Dat is een goed teken.

Resumé: aanrader!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Eten is op bijzondere wijze opgemaakt en een salade zal ik absoluut aanbevelen. We hadden wel de indruk dat personeel niet precies wist wat gluten waren.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 gangen menu voor eur 22,00 per persoon, goed eten voor een redelijke prijs, huiswijn ook prima, wel even reserveren want het restaurant is niet groot en druk bezocht.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier al jaren met veel plezier!
Dit jaar overgenomen door een lief Frans stel maar het eten is voortreffelijk gebleven! Lunch keuze menu €14,50 ruime keuze uit voor- hoofd en nagerechten. Top kwaliteit. Reserveer een tafeltje buiten en geniet!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beide een 3 gangen menu voor 22. Genoeg keus. Vooraf gazpacho en een salade met advocado en gamba's.
Als hoofd beide tonijn. Deze zou nog lekker wat rauw van binnen zijn hoorde we van andere gasten. Dit was helaas niet zo. Toetje was lekker en de wijn ook!
Al met al lekker gegeten alleen zonde van de tonijn

Reizigers die Canasuni bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Canasuni geweest? Deel je ervaringen!