“Lekker eten”
Beoordeling van Canasuni

Canasuni
Reserveren met
Canasuni is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 306 Restaurants in Santa Eulalia del Río
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beide een 3 gangen menu voor 22. Genoeg keus. Vooraf gazpacho en een salade met advocado en gamba's.
Als hoofd beide tonijn. Deze zou nog lekker wat rauw van binnen zijn hoorde we van andere gasten. Dit was helaas niet zo. Toetje was lekker en de wijn ook!
Al met al lekker gegeten alleen zonde van de tonijn

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, ligt in een zijstraat van de boulevard. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Aanrader.

25 mei 2017 beoordeeld

Ik ben niet de enige juichende beoordelaar van dit restaurant, zoals je je hieronder kunt zien. Twee van de vijf dagen hebben we in dit geweldige restaurant gegeten. Voor weinig geld (22 Euro voor 3 gangen) krijg je echt heerlijk eten. De citroentaart als toetje is echt een hoogtepunt. Nu ik dit opschrijf wil ik terug. Aardige bediening, leuk dat je nog een lokale borrel krijgt na afloop.

17 mei 2017 beoordeeld

Via Tripadvisor vanavond voor de tweede avond achtereen een geweldige ervaring gehad. Onbegrijpelijk dat er voor € 22,00 een 3-gangenmenu geserveerd kan worden van zo een goede kwaliteit met een service en een vriendelijkheid die moeilijk te vergelijken is. Een charmante gastvrouw, een vriendelijke gastheer en ondanks de drukte een vlotte en zeer ontspannen bediening. Jammer dat wij morgen vertrekken anders was er zeker een derde bezoek gekomen. Prima porties, veel keuze en origineel opgemaakt.

16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net voor het hoogseizoen hier buiten op het terras op de stoep gedineerd. Niet hoeven reserveren maar binnen zat wel vol.
Gekozen voor het Menu de la noche, vooraf, hoofdgerecht en dessert voor 22 euro.
Smaak van de gerechten was prima, porties hadden voor ons wat groter gemogen (grote eters).
Drankje van het huis voor het toetje.
Samenvattend kunnen we het aanbevelen.

Reizigers die Canasuni bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Canasuni geweest? Deel je ervaringen!