“Geweldige Mexicaan!”

Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hamburgers, lekkere toetjes en geweldige cocktails! Personeel is zeer vriendelijk en restaurant is gezellig ingericht. Zeker een aanrader!

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn peuter geweest. Kindermenu hamburger en ijsje. Prima. Ik zelf lekker vega. Smaakte prima en service oké.

6 november 2017 beoordeeld

We hebben hier met z'n drieën gegeten. Iedereen was zeer tevreden. We hebben een hamburger (waar de grote M nog veel van kan leren), een buritto met kip en een gluten vrije taco met kip gegeten. Als toetje de heerlijke chocolade taart. Vriendelijke bediening en een aangename sfeer. De gerechten op de andere tafels zagen er ook allemaal goed uit. een Absolute aanrader.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere fajitas bief en kip gegeten, knus restaurant, redelijke prijs, heerlijke zelfgemaakte taart als dessert.

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Fajita en burrito zeer in de smaak gevallen!!!! Snelle en aardige bediening. Aan drukke weg maar dat was in het geheel niet storend.

Reizigers die Taco Paco bekeken, bekeken ook

Cala Llonga, Ibiza

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Taco Paco geweest? Deel je ervaringen!