Beoordeeld op 3 september 2019

Deze iberostar is een adult only-hotel in Santa-Eulalia. Heel mooie inkom, waar je getrakteerd wordt op een glaasje cava. Supervriendelijk personeel aan het onthaal. We arriveerden voor de middag, maar onze kamers waren al klaar! Heerlijke frisse kamers, heel erg proper, heel aangenaam vertoeven. De bedden zijn er heerlijk. Balkon keek uit over het zwembad, ik had zicht op zee, was top. Het ontbijt was heel uitgebreid en degelijk, hetzelfde geldt voor het buffet 's middags of 's avonds. Lekkere eitjes of stukken vlees die à la minute worden gebakken, het eten dat tot de laatste vijf minuten wordt aangevuld, heel erg in orde. We checkten 's morgens uit maar werden pas 's avonds op de luchthaven verwacht. We konden onze bagage achterlaten bij het onthaal en mochten 's middags zelfs nog een douche nemen in de spa. Mooie service!
Enige minpuntje voor ons: de bar in het hotel sluit al om middernacht, wat toch wel vroeg is voor een eiland als ibiza :-)

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Tijdens een lang weekend, superhoogseizoen, genoten van de service van dit prima, moderne (16+) adults only hotel. Bomvol maar altijd een bedje bij het zwembad of onder de bomen. Softanimatie. Buffetten Iberostarwaardig.(showcooking, steeds keuze uit 2x vis en 2 maal vlees) Veel verse groenten, glutenvrij, vegetarisch, themabuffetten. Ontbijt ZEER uitgebreid en vers. Broodkeuze is fantastisch. Gemeleerd publiek, rustig, ook nu het practisch volgeboekt is. Een dagje gebruik gemaakt van de Seasoul BeachClub (15 euro per bedje en niet AI). Aanrader! Koppels jong of iets ouder, gezinnen met grotere kinderen, hip of niet zo hip, vriendinnenclubjes, moeder/dochter.... Gewoon gaan! Via kustpad is Santa Eulalia (leuk!) te belopen! Personeel is top, maar zou wat beter Engels kunnen spreken, een barvrouw die versterking moet gaan halen omdat ze niet begrijpt dat we nog geen kamernummer hebben en contant willen betalen doet af aan het nivo van het hotel!

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Pluspunten:
-Nette kamers met elk een ruim terras
-Praktische badkamer met een goede regendouche
-Vriendelijk en behulpzaam personeel
-Avondbuffet zeer verzorgd en gevarieerd met elke dag een ander thema (bv. tapas, zeevruchten, hamburgers, ...)
-Het ontbijt was ook zeer uitgebreid
-Goede ligging van het hotel, ideaal als uitvalsbasis voor een verblijf met huurauto
-Ruime en gratis parking aan de overkant van de straat
-We hadden een kamer aan de straatkant (al de andere zijdes waren meerprijs!) maar konden langs deze zijde wel elke avond genieten van een mooie zonsondergang over de bergen
-Mooi zwembad met voldoende ligbedden, er werd niet aan ‘handdoekje leggen’ gedaan
-Adults only
-Laatste dag hadden we al een vroege ochtendvlucht maar konden we om 6h45 nog snel een klein ontbijtje nemen

Minpunten:
-Soms was het even wachten voor een tafeltje op het terras, vooral voor het avondeten
-Vers fruit aan het ontbijt was ingevroren en daardoor niet altijd even lekker
-3 EUR extra per dag voor het gebruik van de safe terwijl het hotel op zich al niet goedkoop is, dit zou toch bij de service moeten horen
-Animatie is wat aan de goedkope kant (bv. zangduo met karaoketracks als achtergrond), spijtig want de Es Vedra chillout bar waar de animatie doorgaat is anders wel een heel gezellige openluchtbar waar het leuk vertoeven is.
-In de strandbar SeaSoul was er ‘s avonds weinig animo en drie kwartier voor sluitingstijd begon men alles reeds op te kramen zodat je het gevoel krijgt buiten gekeken te worden. Daar was het ook vrij duur.
-MDF deuren in de hotelkamers die opzwellen door het water (zowel in de badkamer als in het toilet) en die daardoor slepen over de grond. Een vreemde keuze voor een hotel dat zich toch al in een iets duurder segment bevindt.
-Eerste avond van ons verblijf was er een probleem met de watertoevoer, net op het moment dat iedereen wou gaan douchen voor etenstijd. Het defect was wel na een paar uren verholpen.

Conclusie:
We hebben een heel aangenaam verblijf gehad in dit hotel.
We zouden het zeker aanbevelen en er met veel plezier teruggaan.

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super goed hotel, goed restaurant en ontzettend aardig personeel.
Vraag wel om een kamer op een verdieping want op begane grond heb je ontzettend veel last van de herrie wat via de receptie komt.
Zeer behulpzaam personeel, maar 1 meisje van de bediening in het restaurant had niet zo veel plezier in haar werk, al wat je haar vroeg was teveel. Het overige personeel maakte dat ruimschoots goed want die waren allemaal heel aardig.
Live cooking en leuke thema’s. Super relaxt hotel!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Wij hebben naar dit hotel geweest in juni 2019
wij hadden een penthouse kamer 531 die was echt de moeite waart.
wij hadden half pension. en wat zeer leuk was indien je s avonds daar niet bleef eten kon je s middag deze maaltijd in de plaats nemen.
super vriendelijk personeel zeer net hotel.
een heel aangename vakantie gehad, rustig en zeer lekker van eten.

Kamertip: penthouse kamer zeker aanrader.
Datum van verblijf: juni 2019