23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een ontzettend leuke verblijf in dit hotel. Erg vriendelijke mensen. Locatie is op!! Echt een aanrader voor je volgende vakantie op Ibiza!
Het hotel is erg schoon en het is makkelijk te bereiken ook met de openbaar vervoer op het eiland

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een topper! Het hotel is in 2015 helemaal opgeknapt en dat merk je in alles. We kregen een upgrade naar een junior suite met uitzicht op zee! Naast het fantastische ontbijt zijn is er elke avond live muziek en genoeg andere activiteiten. Het lekkere zwembad en de zee maken het plaatje compleet!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de eerste tot de laatste minuut! Geweldige kamers, zeer netjes! Personeel is attent en vriendelijk. Zeer stil aanbzwembad en geen opdringere animatie. Wij komen zeker terug!...Verbleven op basis van logies en ontbijt.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
30 januari 2018 beoordeeld

Mooie kamers, rustig hotel, Fantastische keuken en vriendelijk personeel!
Mooie baai met beach club en voldoende parking bij het hotel aanwezig!
Beste hotel waar ik tot heden verbleef op Ibiza! Wij komen terug!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
11 oktober 2017 beoordeeld

Wij verbleven er 1 week HP. De ontvangst was hartelijk. We werden een drankje aangeboden ( cava of vruchtensap) bij inchecken. De koffers werden naar de kamer gebracht.

De kamers zijn iets aan de kleine kant en allen beschikken ze over een ruim balkon. De AC werkt perfect. De inbouwkleerkast zit in de badkamer. Gezien de AC goed werkte had dit geen effect op de inhoud van de kleerkast. De kluis is te betalen bij HP. Er was ook een frigo aanwezig.

Ontbijt en dinner: ruim voldoende en netjes gepresenteerd. De bediening was vriendelijk. Bij HP zitten de dranken niet in. Prijzen van drank zijn ok. 2,5 euro voor frisdrank. Op bepaalde tijdstippen kan het restaurant wat druk zijn. Toch is er voldoende afstand tussen de tafeltjes en is het er nog steeds aangenaam voor te eten.

zwembad ,...: mooi zwembad. Er is een handdoekenservice aanwezig. Er voldoende plaats. Er is eveneens een activiteiten aanbod. Zo kan je gratis Yoga volgen, Kano,... Ideaal om eens iets nieuws te proberen :) De dranken aan de bar zijn eveneens ok van prijs.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner