“Schitterende plek”

Keukens: Mediterraan, Gezond
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie plek waar je van bewuste ecologische producten geniet.
In La Veranda ervaar je hoe ze uit eigen tuin de producten in hun heerlijke gerechten verwerken.
De burratina met tomaten en pesto is de aanrader. De steak tartare is op eigen wijze bereid. Een super heerlijke witte ecologische Jean Léon maakte het diner compleet. Wij gaan hier zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
Ricardo A, Director de Relaciones con Clientes van Atzaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Beste Rosita,

We zijn blij om te horen dat je je tijd hebt genoten terwijl je hier bent. Bedankt voor het delen van uw mening over La Veranda Restaurant in Atzaró en onze geweldige Burratina met Pesto.

We hopen je snel weer te zien, maar dan willen we een fijne tijd hebben.

Heel erg bedankt

14 mei 2018 beoordeeld

Je komt hier niet zomaar langs, maar het is zeker de moeite om hier een avondje lekker uit eten te gaan. Je zit in een prachtige tuin, bediening is vriendelijk, en kinderen kunnen spelen in de tuin. Een prima kidsmenu (hoofdgerechten 8-10 euro), goede wijn en gerechten met groenten uit eigen tuin.

Datum van bezoek: mei 2018
Ricardo A, Director de Relaciones con Clientes van Atzaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Heel erg bedankt Monique,

Dankzij zijn woorden gaan we elke dag beter werken, we houden ervan dat gezinnen en kinderen gelukkig zijn in Atzaró.
Bedankt voor het aanbevelen van het restaurant La Veranda.

We hopen dat je ons binnenkort weer bezoekt

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weggestopt in het noorden van het eiland, wat een prachtige plek is dit.. geen concurrentie op het eiland

Datum van bezoek: juli 2017
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat ben ik geschrokken vandaag bij Atzaro. Verwachtte naar een top spa te gaan...kwam terecht in iets klein, vies en stinkends!
Vreselijk geschrokken. Personeel hier op aan gesproken...en die waren het met mij eens...ernstig! If ik n mail aan t management wilde sturen...

Datum van bezoek: februari 2017
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen dineren bij Atzaro. Het is prachtig gelegen in een mooi aangelegde tuin. Heerlijke stoelen en mooi gedekte tafels. Bediening was wisselend, aardige serveerster en een serveerster die het allemaal wat minder serieus nam. Eten was goed, maar gezien de prijsstelling niet heel bijzonder. We hebben elders voor veel minder geld veel beter gegeten.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Atzaro bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Atzaro geweest? Deel je ervaringen!