“Sfeervol restaurant”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 332 Restaurants in Santa Eulalia del Río
4 weken geleden beoordeeld

Allereerst ziet de inrichting er sfeervol uit. Daarnaast kom je met de muziek in Spaanse sferen. Het eten is heerlijk en de eigenaar heel gastvrij.

Datum van bezoek: september 2019

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke ambiance, dat zeker, maar het bijbehorende relaxte sfeertje ontbrak vanaf de eerste minuut. We hadden niet gereserveerd, dus konden werden we ergens weggeplant. Zat amper volk maar goed. De bediening was van begin tot eind een drama. We hebben alles zelf moeten vragen, van saus, bijgerechten tot.aan de wijnkaart aan toe. Alles kwam gestressed over terwijl er dus amper iemand zat. Vlees was zeker goed, zou wel adviseren niet de goedkopere stukken te nemen als je niet van wat vet houd. De borden en tafel werden al afgeruimd terwijl niet iedereen al uitgegeten was. Vreselijk gejaagd wederom. Al met al stonden we met een goed uur zowat weer buiten. Ronduit een teleurstellende ervaring terwijl het zoveel potentie heeft.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed gegeten in enorm sfeervolle ambiance. Prachtige tuin waar diverse leuke hoekjes gecreëerd zijn. Vriendelijke ontvangst. Erg leuke kaart met een afwisseling van creaties met groenten uit eigen tuin en mooie stukken vlees. Wij aten vooraf gegrilde aubergines met truffel, groene pepertjes en chorizo van de bbq. Vlees als hoofdgerecht was ok. Door de periode (naseizoen) was het nu rustig maar in drukkere periode kan het hier wel eens heel erg gezellig worden.

Datum van bezoek: september 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super !
Super vriendelijk!
Lekker !
Aanrader !
Speciaal decor ! De moeite waard
Geschikt voor familie kinderen !
Zeker langskomen is de moeite waard:-)
Je zit buiten .

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ambiance, lekker uit de drukte van de badplaatsen en heerlijk eten. Vriendelijke bediening en een aanrader voor de vleesliefhebber. Ga hier zeker een volgende keer op Ibiza ook naartoe. Leuke avond gehad!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Punta Carretas Ibiza Ranch Bar bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Punta Carretas Ibiza Ranch Bar geweest? Deel je ervaringen!