“Goed eten, bediening wat minder helaas”
Beoordeling van Passion

Passion
Geclassificeerd als nr. 69 van 309 Restaurants in Santa Eulalia del Río
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk ontbeten heel de week. Gezond, lekker en vullend eten. En een feestje voor het oog. De bediening was daar in tegen vaak wat chagrijnig en al helemaal als je een keer besloot geen fooi te geven. Wij werden veel geholpen door Marina. Helaas kon daar geen glimlach of goedemorgen vanaf. Erg jammer, want het eten is heerlijk.

Datum van bezoek: mei 2018

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren bij Passion geweest (Ibiza-stad en Santa Eulalia). Afgelopen week geweest en eten was zoals altijd erg goed maar bediening is dra-ma-tisch. Was erg druk zeiden ze, niet eens alle tafels zaten vol, en zou minimaal half uur duren voordat eten zou komen. Dat werd dus 3 kwartier. Kan een keer gebeuren. Echter duurde het minimaal 15 minuten voordat wij de menukaart kregen.
Vandaag weer teruggegaan. Na 25 minuten met 3 man aan tafel gezeten te hebben zonder dat een medewerker naar ons toe kwam (terwijl ze paar keer tafel naast ons stonden) opgestaan en weggegaan. Zijn in Santa Eulalia beter zaken (op loopafstand) om naartoe te gaan.

Datum van bezoek: mei 2018
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omg ! Te lekker, kiezen is gewoon moeilijk
Wij hadden pannekoekjes en een stokbroodje zalm, ook de smoothies zijn erg lekker

Datum van bezoek: september 2017
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezond ontbijt, enorme keuze. Alles is heerlijk, blijft moeilijk kiezen. Enorm aardig, vriendelijk en allert personeel.
Aanwinst!!

Datum van bezoek: september 2017
1 september 2017 beoordeeld

Wauw! dit is echt een topper van formaat ! geweldige vriendelijk ! overheerlijk en super gezond eten , proteinen , shakes ..etc ..hier gaat alles lekker binnen , haha

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Passion bekeken, bekeken ook

Sant Josep de Sa Talaia, Ibiza

In Passion geweest? Deel je ervaringen!