“Heerlijk”
Beoordeling van Azulete Restaurant

Azulete Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Gaucin
24 september 2018 beoordeeld

100 % de moeite en het geld waard. Echt heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening en ondanks de drukte geen lange wachttijden. Als iets wat langer duurde werd er t3vorn gewaarschuwd. Was een gerecht niet meer aanwezig, werd er een alternatief gezocht. We kwamen er helemaal tevreden en voldaan vandaan.

Datum van bezoek: september 2018
Elisa M, Propietario van Azulete Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Thank you very much for your review!
Happy that you enjoy Azulete!

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn als gezin hier gaan eten en dat was een zeer goede beslissing, aardige gastvrouw en het eten was geweldig! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
Elisa M, Propietario van Azulete Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Thank you very much for your nice review!
Happy that you enjoy Azulete
Best regards

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben -na 3 jaar- alle restaurants in Gaucin bezocht. Dit was de 5de keer dat we in Azulete dineerden .We zijn er rotsvast van overtuigd dat Azulete onterecht nr.3 op Tripadvisor is.De superlieve gastvrouw ontvangt je hartelijk en geeft zeer nuttige info bij de gerechten, die overheerlijk zijn. Echt een topadresje!!!

Datum van bezoek: juli 2018
Elisa M, Propietario van Azulete Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Thank you very much for your review and thank you to come to Azulete 5 times during you stay in Gaucin!
Happy that you enjoy our food and service!
Pleasure to have you with us!

2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, zeer vriendelijke gastvrouw, goede wijnen (en cava en mooie bijpassende glazen :)
Vooral het mooie uitzicht met ondergaande zon, tezamen met de leuke smaakvolle inrichting in blauwtinten (en de mooie gedekte tafel) maakte onze avond zeer bijzonder en onvergetelijk. Zeker een bezoek waard als je in Gaucin bent!!

Datum van bezoek: juni 2018
Elisa M, Propietario van Azulete Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Very happy that you enjoy Azulete!
It was a pleasure to met you!
Thank you for your nice review!

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontvangen. De gastvrouw kan goed Engels. Op het menu staan veel lekkere dingen en ook op de wijnkaart kan je zeker wat vinden. Het eten was zeer smakelijk, de kok gebruikt ingrediënten van hoge kwaliteit en weet die heel goed te combineren. We hebben hier echt genoten.
Wij hadden niet gereserveerd, maar je kan dit misschien best wel doen.

Datum van bezoek: juni 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 28 juni 2017

Thank you very much for your review! and thank you for appeciaciating our food. I will pass your opinion to our Chef! ( Javier )

Reizigers die Azulete Restaurant bekeken, bekeken ook

Gaucin, Costa del Sol

In Azulete Restaurant geweest? Deel je ervaringen!