“heerlijke lunch”
Beoordeling van Platero & Co

Platero & Co
Geclassificeerd als nr. 1 van 23 Restaurants in Gaucin
5 juni 2019 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten in Platero & Co. Het terras heeft een prachtig uitzicht maar het zijn de bediening en keuken die het geheel geweldig goed maken. Een super goede aanrader in een mooi dorp en omgeving. Vriendelijke prijzen en prachtige wijnkaart met value for money selectie.

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier vorig jaar ook en we hadden er zo lekker gegeten dat we het er voor over hadden om weer een uurtje te rijden. Je rijdt door een prachtige omgeving , dus een straf is het niet echt.
Deze keer hebben we alle specialiteiten van de dag gekozen en........ super lekker !!
Het restaurant is niet groot, dus je moet wel vantevoren reserveren. Het is gezellig ingericht en op het terras heb je een mooi uitzicht. De bediening is uitermate vriendelijk en de gerechten worden als schilderijtjes zo mooi, opgediend.
Een aanrader dus!! En een uurtje rijden (vanaf San Pedro) meer dan waard!!

19 mei 2019 beoordeeld

Hier op een zaterdagmiddag gegeten met vrienden .
Altijd als we in Spanje zijn gaan we daar een keertje eten. Ondanks dat het een klein uurtje rijden is hebben we dat er voor over!
Het eten is altijd super lekker en bijzonder. Barry en Hellen zijn super goed in het vertroetelen van hun gasten! Echt top!!! Echt een aanrader!

31 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten. Echt TOP!!!!
De gerechten worden met locale producten gemaakt, zijn mooi opgemaakt en er is zorg aan besteed.
Perfecte service en aandacht van zowel de eigenaar als de eigenaresse.
Aan het eind van de maaltijd kan je kiezen uit een eigengemaakt digestief.
De locatie is ook geweldig. Je zit op een mooi terras met uitzicht op het dal en de bergen.
Reserveren is aan te raden.

Datum van bezoek: september 2018
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 oktober voor de lunch gegeten bij dit restaurant. Lekkere en creatieve gerechten, vriendelijke eigenaren. En wat een fantastisch uitzicht!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Platero & Co bekeken, bekeken ook

Gaucin, Costa del Sol
Gaucin, Costa del Sol

In Platero & Co geweest? Deel je ervaringen!