“Vrij redelijk”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk gegeten maar we komen hier niet terug bediening is snel, zo snel dat de couvert en voorgerecht in een keer geserveerd werden.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een klein restaurant aan de rand van het strand.... maar hele vriendelijke mensen zijn trots op hun bedrijf en dat ademen ze ook uit. Eten is prima en rekening is fair. Prima voor een heerlijke lunch met uitzicht op de zee..... en parkeren op 20 meter....

10 april 2018 beoordeeld

Prachtig gelegen restaurant ..met de voeten in het zand ...als het ware.
Maar dat vertaald zich in de prijs van de gerechten.
Heel vriendelijk personeel.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grif toegegeven als ik enkel het voedsel op mijn bord moet beoordelen geef ik deze zaak geen 5 bolletjes. Maar wij vonden het daar zo leuk en werden zo goed bediend dat wij deze zaak zo hoog coteren. Heel (kind)vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig uitzicht op het strand en de mooie wandelpaden rond de zaak.
Voor ons was dit een unieke ervaring. Eerlijkheidshalve moeten we wel zeggen dat het redelijk kalm in de zaak was.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten bij Restinga. Het restaurant bij de strandopgang van Alvor.
Frisse maaltijdsalade met garnalen en spaghetti met zeevruchten (mosselen, schelpjes en garnalen) zeer geslaagd en met een lekker flesje huiswijn een zeer geslaagde lunch. Vriendelijk personeel en tot onze verrassing ook nog een borreltje naar wens (of koffie) van het huis! Restinga is zeker een aanrader!

Reizigers die Restinga Ria bekeken, bekeken ook

In Restinga Ria geweest? Deel je ervaringen!