“Heel mooi appartement met een fenomenaal uitzicht ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Torralta Alvor Beach 601

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
153 beoordelingen
38 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 37 nuttige stemmen
“Heel mooi appartement met een fenomenaal uitzicht op de oceaan en het plaatsje Alvor”
Beoordeeld op 9 april 2019 voor een verblijf in maart 2019

Appartement is recent gerenoveerd (2018) en heel mooi en praktisch ingedeeld. Prachtig opgeknapt. Het uitzicht is werkelijk fantastisch. Zowel uitzicht op de oceaan als op het idyllische plaatsje Alvor. Alles ligt op loopafstand en meerdere goede supermarkten (o.a. Intermarché en Pingo Doce). Alles heel schoon, linnengoed en handdoeken, een prima keukentje, een boxspring en een heerlijke inloopdouche. De beheerder Maria reageerde heel snel. Wij vonden de prijs heel redelijk. Wij willen zeker terugkomen en dan misschien voor een iets langere periode. Bedankt Maria!
Ps.
Één tip, wij vonden de boxspring vrij hard, met een zachte topdeck van 5 - 7 centimeter geven wij een volgende keer zeker 5 sterren.

Datum van verblijf: maart 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
11 apr 2019
Thank you very much for your review.For us It is very important the guests opinions and sugestions. I hope you can be back next year.You are very wellcome. About the mattress it is something dificult to please everyone . Because some persons like it hard some like it soft. That one is a good mattress, i am sorry you did not like it. All the best for you
Kind Regards
Maria
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren