“Authentieke Italiaan”
Beoordeling van Ristorante Pizzeria Napoli

Ristorante Pizzeria Napoli
Geclassificeerd als nr. 1 van 161 Restaurants in Alvor
9 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een warm welkomstgevoel hier heerlijk authentiek Italiaans gegeten! Vriendelijke service die je het gevoel geeft even in Napoli te zijn.

Datum van bezoek: augustus 2021

27 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pasta was erg goed. Vriendelijke en gezellige service. Pizzas zijn ok. Locatie niet heel bijzonder tussen 2 gebouwen in. Ze zijn recent verhuisd

Datum van bezoek: juni 2021
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en vlotte bediening! Lekkere en eerlijke keuken. Kortom een aanrader voor een snelle hap.

Datum van bezoek: november 2019
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden gewoon een makkelijke lekkere maaltijd, geen opsmuk en we vonden een plekje hier op het terras. Ziet er niet gezellig uit maar de bediening maakte dat al snel goed. We volgden de aanbevelingen van de ober en hadden allebei drie soorten pasta (vegetarisch). Heerlijk, simpel en echt Italiaans! Ook op zijn aanraden de aardbei tiramisu en panna cotta en ook deze waren beiden erg lekker. Leuk gesprek gehad met de serveerster!!!

Datum van bezoek: juli 2017
10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, vegetarisch 3 verschillende pasta's.
Limoncello van het huis, wat verlang je nog meer.
Heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Ristorante Pizzeria Napoli bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria Napoli geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.