“Prima burger”

Keukens: Noors
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien wij niet van vis houden bleef er voor ons niet veel over. Gekozen voor een lekkere hamburger met gekookte aardappels in een schilletje. Erg lekker. Prima bediening. Wel aan de prijs, maar dat is alles in Geiranger

Datum van bezoek: september 2019

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier zonder reservering binnen gegaan en bleken geluk te hebben want om 19.45 was het restaurant vol. Ze werken met een dag menu en een kaart. Ze serveren tevens pizza's. Wij zijn voor een gerecht van de kaart (rib eye) en het dag menu (lamsvlees) gegaan en waren erg tevreden over de kwaliteit. De bediening is vlot en vriendelijk. Een restaurant om een keer lekker te gaan eten als je in Geiranger bent.

Datum van bezoek: mei 2019
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere salade
Vriendelijk personeel (spreken goed Engels)
Meestal wel druk tijdens piekuren
Wel waard om het te bezoeken!

Datum van bezoek: juni 2018
18 augustus 2017 beoordeeld

Neem alleen geen pizza's hier, zijn te duur en gewoon niet goed. Is er wel vaak heel druk. Verder prima

Datum van bezoek: augustus 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals al eerder genoemd op deze site is het eten lekker. Niet hoogstaand culinair maar lekker knapperige groenten, mooi gegaarde vis en rijkelijk belegde hamburger. Mocht nog wat beter gekruid maar zeker een dikke voldoende. Het personeel werkt hard maar niet systematisch waardoor het wachten op bediening lang was maar eenmaal besteld het eten wel redelijk snel kwam. Onze 4 sterren krijgt het door het heerlijke dessert. Heerlijk rood fruit, karamel en nootjes met pavlova

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Brasserie Posten bekeken, bekeken ook

In Brasserie Posten geweest? Deel je ervaringen!