“Zeer goede pizza's tegen zeer aantrekkelijke prijzen.”
Beoordeling van La Cantinetta

La Cantinetta
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Cavriglia
Keukens: Café, Pub en brouwerij
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide keuze aan pizza's en zeer aantrekkelijke prijzen ( 6 euro ). Pizza's hebben een dunne en krokante bodem en zijn smaakvol. Vanavond gaan werken terug om de pasta's te proberen. Eenvoudige inrichting met 3 tafels buiten en 4 tafels buiten. Vriendelijke bediening.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La Cantinetta is een pizzeria met uitstekende pizza's en heeft daarnaast een paar heerlijke pasta's op de kaart. Vlotte en leuke bediening. De Crostini Toscana is heerlijk. Prijzen zijn laag.

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n vijven heerlijke pizza gegeten. Aardige obers, achteraf kregen we van het huis een pizza Nutella ook deze was heerlijk. Het is ook aan te bevelen om een fles wijn te nemen.

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en klein restaurantje, paar tafeltjes buiten, paar tafeltjes binnen. Erg lekkere en krokante pizza's zoals het hoort. Eigenaars zijn warm en kennen enkel ene glimlach! Kers op de taart waren de glaasjes limoncello van het huis. Bezoekje waard!

6 augustus 2013 beoordeeld

Leuk klein restaurant; 2 tafeltjes buiten 4 binnen. Toen wij er rond half 6 langsliepen hebben we voor de zekerheid maar gereserveerd voor 1,5 uur later en toen we er kwamen stond er een leuke tafel voor ons klaar. Hele vriendelijke bediening, spreken beperkt Engels, wat niet hinderlijk is. Kaart is heel vriendelijk geprijsd, vooral de pizza's en wijnen. Lekkere prosecco voor 8 euro per fles, heerlijke antipasti; grote schaal met vleeswaren, kaas en zalige sinaasappelmosterd voor bij de kaas. Schaal is groot genoeg voor 3 volwassenen. Dat onze jongste dochter van 3 niets wilde eten was geen enkel probleem, ze kreeg gewoon een leeg bordje om hier en daar toch wat te snoepen. Kortom; een leuk adres!

• Sfeer

Reizigers die La Cantinetta bekeken, bekeken ook

San Giovanni Valdarno, Province of Arezzo

Montevarchi, Province of Arezzo

In La Cantinetta geweest? Deel je ervaringen!