“Aangenaam hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
D'Orange D'Alcantara
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Francavilla di Sicilia
23 oktober 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamers en verzorgd ontbijt.
Restaurant was zeker in orde, zeker prijs kwaliteit in orde. De ligging was een klein minpuntje, pal aan de straat zodat het terrasje niet te gebruiken was.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner

10 oktober 2016 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door aan de balie manlijke medewerker die perfect engels sprak upgrade gekregen van kamer.Een nette kamer met,goed bed, airco en rolluiken, grote badkamer met bad. Het uitzicht van het dakterras is prachtig.Ontbijt ok, diner prijs ook ok. goed drie sterren hotel. Rondreis met travelbird.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel d' Orange is precies wat je van een drie sterren hotel mag verwachten. Bedden waren iets hard maar niet slecht, prima badkamer en de kamer was schoon.
Wij hadden een ruim balkon en alle ramen en deuren zijn tegen de hitte voorzien van rolluiken.
Wij hadden een paar kleine minpuntjes:
- de rookmelder hangt precies boven het bed en het lampje daarvan knippert heel de nacht in je gezicht.
- wij hadden enkel een bad met een losse douchekop, de douchekop kon je nergens ophangen.

Ontbijt was voor italiaanse begrippen vrij uitgebreid.

Het hotel ligt op een prima plaats voor een rondreis, bezienswaardigheden zoals de Etna, Taarmina en Gol D'ancatara zijn makkelijk bereikbaar. Het dorpje zelf biedt verder niet veel bijzonders. Het hotel zelf lijkt te liggen langs een belangrijke doorgaanswerk, wij hadden vanuit onze kamer veel geluid vanaf de weg. Voor ons gaf dit geen problemen maar het hotel is dus niet geschikt voor mensen die de rust opzoeken.

Het hotelrestaurant is niet de moeite waard. Een chagrijnige bediende. Wij hadden lasagne besteld en deze was volgens mij duidelijk in een magnetron opgewarmd. De randen waren keihard en het midden was klef.
Een nieuwe lasagne konden wij van de bediende niet krijgen omdat dit te lang zou duren. Het enige wat zij ons kon aanbieden was een bord Gnocchi met tomatensaus. Nu lust ik graag gnocchi maar niet deze versie, de tomatensaus heb ik weinig op aan te merken maar de gnocchi zelf was klef. De prijzen lagen hier ook gezien de kwaliteit vrij hoog. Met de auto ben je in ongeveer een half uur in Taormina en daar kan je prima eten voor iets lagere prijzen.

Het hotel heeft op het dak een terras waar je kan zonnen, zwemmen en een (snack) bar.
Wij zijn in september geweest en duidelijk werd er niemand meer op het terras verwacht, het was er een beetje verlaten en het water in het zwembad was troebel. In de zomer zal het een leuk plekje in het hotel zijn!

Al met al hebben wij een prima verblijf gehad in hotel D'orange en hebben wij hier tijdens onze rondreis toch even tot rust kunnen komen.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren aangenaam verrast met dit hotel. De kamer was netjes en de badkamer modern ingericht. Het uitzicht van het dakterras is prachtig.
Het ontbijt was goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel geeft een nette indruk.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
1 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is verouderd, wij hebben daar 3 nachten geslapen , we waren op rondreis met travel bird. De kamer was groot en redelijk netjes maar in de badkamer lekte iedere kraan. Wij vrogen om 18u wat het menu was van de avond en ze wisten het nog niet, zei de jongen aan de balie. Wij hebben er geen één keer s' avonds gegeten. Het ontbijt was wel ok. Het zwembad was heel klein en niet echt proper. In het weekend overbevolkt door italianen die er kwamen zwemmen

Kamertip: Niet aan de straatzijde
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Giuseppe S, socio van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Dear Heide,
we are sorry you repute our hotel 'old' and you did not mention about the small problem in the bathroom to the reception. I think 2 on 5 is very bad score, but this is your opinion.
I am also sad you did not mention and/or considerate the help I gave you when you lost your bag with your passports in Randazzo in the value of the hotel.

17 mei 2016 beoordeeld

Hier 2 nachten geslapen in een hotel dat waarschijnlijk in de 70er jaren erg modern was, maar dat nu een beetje oubollig overkomt. Overal van die tegelplateau's, met exotische afbeeldingen.
De kamers zijn schoon en ruim, maar denk eraan dat je geen kamer aan de straatzijde neemt, want dat is redelijk lawaaierig.
Op het dak is een klein zwembad met een paar ligstoelen, Hopelijk waait het niet.
Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

Kamertip: geen kamer aan de straatzijde
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 3 nachten geweest. Hotel erg basic. Onze kamer is gerenoveerd en ruim. Renovatie verder noodzakelijk. Ontbijt ok.
Diner prijs kwaliteit ook ok. Goede uitvalsbasis om de Etna en deze prachtige omgeving te verkennen. Onthaal vriendelijk.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Francavilla di Sicilia in overweging
op 2,8 km afstand
Albergo Diffuso Santa Caterina
Albergo Diffuso Santa Caterina
nr. 3 van 4 in Castiglione di Sicilia
229 beoordelingen
op 6,4 km afstand
Il Picciolo Etna Golf Resort & Spa
Il Picciolo Etna Golf Resort & S ...
nr. 1 van 4 in Castiglione di Sicilia
Fiumefreddo Hotel
nr. 2 van 2 in Fiumefreddo di Sicilia
58 beoordelingen
Prijzen weergeven

In D'Orange D'Alcantara geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over D'Orange D'Alcantara

Adres: Via Dei Mulini 12, 98034 Francavilla di Sicilia, Sicilië, Italië
Locatie: Italië > Sicilië > Province of Messina > Francavilla di Sicilia
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Francavilla di Sicilia
Prijsklasse: € 31 - € 111 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — D'Orange D'Alcantara 3*
Aantal kamers: 50
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Booking.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij D'Orange D'Alcantara met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
d`Orange d`Alcantara Hotel Francavilla Di Sicilia

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?