“Teleurstellend”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
D'Orange D'Alcantara
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Francavilla di Sicilia
1 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is verouderd, wij hebben daar 3 nachten geslapen , we waren op rondreis met travel bird. De kamer was groot en redelijk netjes maar in de badkamer lekte iedere kraan. Wij vrogen om 18u wat het menu was van de avond en ze wisten het nog niet, zei de jongen aan de balie. Wij hebben er geen één keer s' avonds gegeten. Het ontbijt was wel ok. Het zwembad was heel klein en niet echt proper. In het weekend overbevolkt door italianen die er kwamen zwemmen

Kamertip: Niet aan de straatzijde
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Giuseppe S, socio van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Dear Heide,
we are sorry you repute our hotel 'old' and you did not mention about the small problem in the bathroom to the reception. I think 2 on 5 is very bad score, but this is your opinion.
I am also sad you did not mention and/or considerate the help I gave you when you lost your bag with your passports in Randazzo in the value of the hotel.

17 mei 2016 beoordeeld

Hier 2 nachten geslapen in een hotel dat waarschijnlijk in de 70er jaren erg modern was, maar dat nu een beetje oubollig overkomt. Overal van die tegelplateau's, met exotische afbeeldingen.
De kamers zijn schoon en ruim, maar denk eraan dat je geen kamer aan de straatzijde neemt, want dat is redelijk lawaaierig.
Op het dak is een klein zwembad met een paar ligstoelen, Hopelijk waait het niet.
Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

Kamertip: geen kamer aan de straatzijde
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 3 nachten geweest. Hotel erg basic. Onze kamer is gerenoveerd en ruim. Renovatie verder noodzakelijk. Ontbijt ok.
Diner prijs kwaliteit ook ok. Goede uitvalsbasis om de Etna en deze prachtige omgeving te verkennen. Onthaal vriendelijk.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
31 oktober 2015 beoordeeld

Een teleurstelling in de rij van leuke hotels op Sicilié...
Alles erg gedateerd, zowel de entree ( trapje af!) als de kamers.
Kleine pompeuze kamer in het groen....erg veel groen. Klein binnen terras. Zwembad op het dak, klein en niet heel schoon. Wordt vlgs.mij weinig gebruikt!
Dorpje is saai.
Geboekt bij Travelbird, we zijn beter gewend !
In hotel gegeten, niet echt gezellig, eten wel oke!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Giuseppe S, co-owner van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015

Dear Sir,
thank you for the time you spend to write a review about our hotel. We are sad that in October we get about 40 reservations from Travel bird but we get only the bad reviews like your and few more. Of course we cannot be "the hotel you expected" but from our point of view, we should have about 35 positive review.

26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel zal zeker ooit z'n charme gehad hebben, maar die is nu ver te zoeken. Bij het binnenkomen moet je met je koffer een trapje naar beneden. We hebben een poos aan de receptie moeten wachten vooraleer iemand ons kwam inchecken. Deze dame was erg vriendelijk en spreelt behoorlijk Engels. De kamer is verouderd en kan een stevige update gebruiken. Het balkon keek uit op een flatgebouw, niet zo'n fijn zicht dus. De badkamer vond ik helemaal niet proper: barsten in het lavabomeubel, een vies douchegordijn en zwarte siliconeranden en bovendien zitten de kranen vol kalk. Als hoogtepunt zitten er twee ventilatoren in de badkamer die erg luid zijn (en vol stof zitten): echt genieten van een bad kan je dus niet. Het lawaai van de straat komt binnen alsof je het raam open zou hebben, waardoor we regelmatig wakker werden. Het bed zelf is best oké. Het eten in het restaurant zou ik op z'n best omschrijven als matig. De eerste avond van ons verblijf namen we het dagmenu, maar de tweede avond zijn we het dorpje ingetrokken. Het ontbijt is gewoonweg te beperkt om veel over te kunnen zeggen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar lijkt de moed toch ook een beetje te hebben opgegeven.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

Kamer in orde, maar basic
Niet te net restaurant, eten wel goed. Een verouderd interieur.
Bij regenweer loopt het restaurant onder water;
Aan de receptie sprak een dame enkel italiaans, met hier en daar
een gebrekkig woord Engels

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Giuseppe S, Proprietario van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015

16 oktober 2015 beoordeeld

wij hebben hier twee nachten gelogeerd in een periode met slecht weer. De kamer was OK, eigen balkonnetje pal tegenover een aantal oude flats waar locals woonden, maar verder niets bijzonders, ook niet echt schoon. De medewerkers waren niet echt vriendelijk, het leek niemand iets te interesseren.
We hebben een avond in het hotel gegeten (echt niet doen!!), en een avond in Trattoria CasaLinga (waar je voor minder dan de helft 10 keer beter eten kreeg)
Het ontbijt was goed genoeg

Kamertip: probeer NIET aan de VIA TINDARI te zitten
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner

Fam. Savoca

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Francavilla di Sicilia in overweging
op 2,8 km afstand
Albergo Diffuso Santa Caterina
Albergo Diffuso Santa Caterina
nr. 3 van 4 in Castiglione di Sicilia
231 beoordelingen
op 6,4 km afstand
Il Picciolo Etna Golf Resort & Spa
Il Picciolo Etna Golf Resort & S ...
nr. 1 van 4 in Castiglione di Sicilia
Excelsior Palace Hotel
nr. 17 van 87 in Taormina
688 beoordelingen
Prijzen weergeven

In D'Orange D'Alcantara geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over D'Orange D'Alcantara

Adres: Via Dei Mulini 12, 98034 Francavilla di Sicilia, Sicilië, Italië
Locatie: Italië > Sicilië > Province of Messina > Francavilla di Sicilia
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Francavilla di Sicilia
Prijsklasse: € 32 - € 111 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — D'Orange D'Alcantara 3*
Aantal kamers: 50
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij D'Orange D'Alcantara met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
d`Orange d`Alcantara Hotel Francavilla Di Sicilia

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?