Agriturismo Ghiritina(Francavilla di Sicilia)
  • Gratis parkeren
Le Oreadi(Francavilla di Sicilia)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 66 per nacht.

Hotel Federico II(Castiglione di Sicilia)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 83 per nacht.

Albergo Diffuso Santa Caterina(Castiglione di Sicilia)(Heel veel waar voor je geld!)
Casale Romano(Motta Camastra)
  • Gratis parkeren
Il Picciolo Etna Golf Resort & Spa(Castiglione di Sicilia)
Shalai Resort(Linguaglossa)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 209 per nacht.

Mareneve Resort(Linguaglossa)
  • Gratis parkeren
Da Maurizio(Francavilla di Sicilia)
Hostelworld.com
17 mei 2016 beoordeeld

Hier 2 nachten geslapen in een hotel dat waarschijnlijk in de 70er jaren erg modern was, maar dat nu een beetje oubollig overkomt. Overal van die tegelplateau's, met exotische afbeeldingen.
De kamers zijn schoon en ruim, maar denk eraan dat je geen kamer aan de straatzijde neemt, want dat is redelijk lawaaierig.
Op het dak is een klein zwembad met een paar ligstoelen, Hopelijk waait het niet.
Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

Kamertip: geen kamer aan de straatzijde
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 3 nachten geweest. Hotel erg basic. Onze kamer is gerenoveerd en ruim. Renovatie verder noodzakelijk. Ontbijt ok.
Diner prijs kwaliteit ook ok. Goede uitvalsbasis om de Etna en deze prachtige omgeving te verkennen. Onthaal vriendelijk.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
31 oktober 2015 beoordeeld

Een teleurstelling in de rij van leuke hotels op Sicilié...
Alles erg gedateerd, zowel de entree ( trapje af!) als de kamers.
Kleine pompeuze kamer in het groen....erg veel groen. Klein binnen terras. Zwembad op het dak, klein en niet heel schoon. Wordt vlgs.mij weinig gebruikt!
Dorpje is saai.
Geboekt bij Travelbird, we zijn beter gewend !
In hotel gegeten, niet echt gezellig, eten wel oke!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Giuseppe S, co-owner van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015

Dear Sir,
thank you for the time you spend to write a review about our hotel. We are sad that in October we get about 40 reservations from Travel bird but we get only the bad reviews like your and few more. Of course we cannot be "the hotel you expected" but from our point of view, we should have about 35 positive review.

Best regards

Fam. Savoca

26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel zal zeker ooit z'n charme gehad hebben, maar die is nu ver te zoeken. Bij het binnenkomen moet je met je koffer een trapje naar beneden. We hebben een poos aan de receptie moeten wachten vooraleer iemand ons kwam inchecken. Deze dame was erg vriendelijk en spreelt behoorlijk Engels. De kamer is verouderd en kan een stevige update gebruiken. Het balkon keek uit op een flatgebouw, niet zo'n fijn zicht dus. De badkamer vond ik helemaal niet proper: barsten in het lavabomeubel, een vies douchegordijn en zwarte siliconeranden en bovendien zitten de kranen vol kalk. Als hoogtepunt zitten er twee ventilatoren in de badkamer die erg luid zijn (en vol stof zitten): echt genieten van een bad kan je dus niet. Het lawaai van de straat komt binnen alsof je het raam open zou hebben, waardoor we regelmatig wakker werden. Het bed zelf is best oké. Het eten in het restaurant zou ik op z'n best omschrijven als matig. De eerste avond van ons verblijf namen we het dagmenu, maar de tweede avond zijn we het dorpje ingetrokken. Het ontbijt is gewoonweg te beperkt om veel over te kunnen zeggen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar lijkt de moed toch ook een beetje te hebben opgegeven.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

Kamer in orde, maar basic
Niet te net restaurant, eten wel goed. Een verouderd interieur.
Bij regenweer loopt het restaurant onder water;
Aan de receptie sprak een dame enkel italiaans, met hier en daar
een gebrekkig woord Engels

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Giuseppe S, Proprietario van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015

Dear Sir,

Best regards