Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Agriturismo Ghiritina(Francavilla di Sicilia)
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Le Oreadi(Francavilla di Sicilia)
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Da Maurizio(Francavilla di Sicilia)
Hostelworld.com
Zie aanbieding
Beoordelingen (524)
Beoordelingen filteren
524 resultaten
Waardering van reizigers
194
216
63
36
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
194
216
63
36
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 524 beoordelingen
31 oktober 2015 beoordeeld

Een teleurstelling in de rij van leuke hotels op Sicilié...
Alles erg gedateerd, zowel de entree ( trapje af!) als de kamers.
Kleine pompeuze kamer in het groen....erg veel groen. Klein binnen terras. Zwembad op het dak, klein en niet heel schoon. Wordt vlgs.mij weinig gebruikt!
Dorpje is saai.
Geboekt bij Travelbird, we zijn beter gewend !
In hotel gegeten, niet echt gezellig, eten wel oke!

  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Brecht1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giuseppe S, co-owner van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015
Google-vertaling

Dear Sir,
thank you for the time you spend to write a review about our hotel. We are sad that in October we get about 40 reservations from Travel bird but we get only the bad reviews like your and few more. Of course we cannot be "the hotel you expected" but from our point of view, we should have about 35 positive review.

Best regards

Fam. Savoca

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel zal zeker ooit z'n charme gehad hebben, maar die is nu ver te zoeken. Bij het binnenkomen moet je met je koffer een trapje naar beneden. We hebben een poos aan de receptie moeten wachten vooraleer iemand ons kwam inchecken. Deze dame was erg vriendelijk en spreelt behoorlijk Engels. De kamer is verouderd en kan een stevige update gebruiken. Het balkon keek uit op een flatgebouw, niet zo'n fijn zicht dus. De badkamer vond ik helemaal niet proper: barsten in het lavabomeubel, een vies douchegordijn en zwarte siliconeranden en bovendien zitten de kranen vol kalk. Als hoogtepunt zitten er twee ventilatoren in de badkamer die erg luid zijn (en vol stof zitten): echt genieten van een bad kan je dus niet. Het lawaai van de straat komt binnen alsof je het raam open zou hebben, waardoor we regelmatig wakker werden. Het bed zelf is best oké. Het eten in het restaurant zou ik op z'n best omschrijven als matig. De eerste avond van ons verblijf namen we het dagmenu, maar de tweede avond zijn we het dorpje ingetrokken. Het ontbijt is gewoonweg te beperkt om veel over te kunnen zeggen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar lijkt de moed toch ook een beetje te hebben opgegeven.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Bedank Freya D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 oktober 2015 beoordeeld

Kamer in orde, maar basic
Niet te net restaurant, eten wel goed. Een verouderd interieur.
Bij regenweer loopt het restaurant onder water;
Aan de receptie sprak een dame enkel italiaans, met hier en daar
een gebrekkig woord Engels

  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Kristin D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giuseppe S, Proprietario van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015
Google-vertaling

Dear Sir,
thank you for the time you spend to write a review about our hotel. We are sad that in October we get about 40 reservations from Travel bird but we get only the bad reviews like your and few more. Of course we cannot be "the hotel you expected" but from our point of view, we should have about 35 positive review.

Best regards

Fam. Savoca

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 oktober 2015 beoordeeld

wij hebben hier twee nachten gelogeerd in een periode met slecht weer. De kamer was OK, eigen balkonnetje pal tegenover een aantal oude flats waar locals woonden, maar verder niets bijzonders, ook niet echt schoon. De medewerkers waren niet echt vriendelijk, het leek niemand iets te interesseren.
We hebben een avond in het hotel gegeten (echt niet doen!!), en een avond in Trattoria CasaLinga (waar je voor minder dan de helft 10 keer beter eten kreeg)
Het ontbijt was goed genoeg

Kamertip: probeer NIET aan de VIA TINDARI te zitten
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Tom081254
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giuseppe S, Proprietario van D'Orange D'Alcantara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015
Google-vertaling

Dear Sir,
thank you for the time you spend to write a review about our hotel. We are sad that in October we get about 40 reservations from Travel bird but we get only the bad reviews like your and few more. Of course we cannot be "the hotel you expected" but from our point of view, we should have about 35 positive review.

Best regards

Fam. Savoca

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 oktober 2015 beoordeeld

Prima geslapen hier en het ontbijt was ook goed en de bediening was vriendelijk. Alleen viel in 2 dagen de stroom 3 keer uit en toen we om 22.30 naar binnen wilden zat er niemand meer bij de receptie. Met je sleutelkaart kon je er ook niet in. Gelukkig zat er een bel en kwam er toen wel iemand. Vreemd is dat er geen naam op het hotel staat.

  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank timootje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken