Bue Marino Hotel(Cala Gonone)
  • Aan het strand
Hotel Nuraghe Arvu(Cala Gonone)
Hotel Miramare(Cala Gonone)
  • Restaurant
Hotel La Conchiglia(Cala Gonone)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 87 per nacht.

Hotel Brancamaria(Cala Gonone)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Cala Luna(Cala Gonone)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Cedrino(Dorgali)
21 mei 2018 beoordeeld

We verbleven hier 2 nachten in mei en het was te merken dat dit nog vroeg in het seizoen was.
Het restaurant was slechts 1 dag per week open (niet op een dag dat wij er waren) en er werd nog druk gewerkt aan het zwembad (gaat er mooi uitzien).

Kamers waren een beetje klein, maar schoon. Ontbijt was goed en de omgeving en rust waren heerlijk.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
S_Ozzastru, Proprietario van Agriturismo S'Ozzastru, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Good Morning Mr./Mrs,

Thank you for choosing us for your holidays and thank you for your review :)
The swimming pool works should have ended before our open but unfortunately the weather was not so good and we had to finish them during the summer beginning.
Anyway, we hope to see you again next year so you will enjoy your holidays also with our pool service :)

Thank you again and best regards

Family Loi and Staff S'Ozzastru

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis op Sardinië bij 3 agriturismo's een aantal dagen overnacht en deze staat met stip op 1. De hartelijkheid hier, nette omgeving en ook het lekkerste eten. In de avond krijg je hier voor € 30,- antipasti, primo plate, secondo platte, dessert incl. water, rode wijn, degestive. De beste prijs van de drie waar wij hebben gezeten en het lekkerste eten. En ook nog eens een super vriendelijke dame die je bediend. Ook het ontbijt is heerlijk. Hier vonden wij de ricotta, ham en worst het lekkerst. Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan. Kamers zijn prima en worden dagelijks schoongemaakt, miste alleen een handzeep, maar dat is ook echt alles wat er aan te merken valt. P.s. Ook een koelkast was op de kamer aanwezig en voor de kamer de heerlijke hangstoelen. Zelf reizen we iedere keer naar een andere plek anders zouden we hier zeker nogmaals naar toe gaan.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
S_Ozzastru, Proprietario van Agriturismo S'Ozzastru, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2016

Buona Sera,
grazie della vostra bellissima recensione! :)
Per noi è stato un vero piacere avervi come ospiti e vi rinnoviamo con molto piacere l'invito in Agriturismo, per un vostro viaggio futuro in Sardegna!

Un Caloroso Saluto,
Barbara, famiglia e tutto lo Staff S'Ozzastru

24 september 2016 beoordeeld

Perfecte plek om even bij te komen van de werkelijkheid. Het boeren bedrijf, de ruimte en de rust van de omgeving, de hartelijkheid van de familie Loi, de heerlijke ontbijtjes en dinertjes, het uitzicht. Geen 5-sterren luxe, maar gewoon degelijkheid en simpelheid. Perfecte uitvalsbasis voor de omgeving.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Buona Sera Wander, tantissime grazie per le belle parole che ci avete dedicato! :)
Per noi è stato un vero piacere avervi avuto come ospiti e speriamo di rivedervi durante un vostro viaggio futuro in Sardegna! :)

Un'Abbraccio,
Barbara, famiglia e tutto lo Staff S'Ozzastru

22 oktober 2015 beoordeeld

Wat een fijne plek is dit! Alleen al vanwege het eten moet je hier echt naar toe. ’s Avonds krijg je vier gangen en rode wijn voor slechts dertig euro. Het zou het dubbele waard zijn, zo goed. En zoveel mogelijk zelfgemaakt. Dit geldt ook voor het ontbijt: zelfgemaakte kaas, jam, yoghurt en vruchtensap en verse eieren. Op meerdere plaatsen ontbeten in Sardinië maar nergens zo lekker en uitgebreid als hier.

De boerderij is een fijne plek om te verblijven. De kamers zijn simpel maar netjes en ruim genoeg. Wij hadden ons eigen terrasje voor de deur. Dierenliefhebbers zitten hier goed, er zijn onder andere geiten, schapen, ezels, paarden en kippen. En ontzettend veel lieve poesjes die maar al te graag je gezelschap op zoeken.

De locatie is prima. Afgelegen, zoals je van een agriturismo kunt verwachten. Maar desalniettemin een goede uitvalsbasis om de regio te verkennen. Je bent zo in Cala Gonone of bij de Supramonte waar je mooie hikes kunt doen.
En ten slot zijn de mensen erg vriendelijk en gastvrij, hoewel ze nauwelijks Engels spreken. Ik kan het iedereen aanraden!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
S_Ozzastru, Proprietario van Agriturismo S'Ozzastru, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

Grazieee mille per questa bellissima e dettagliata recensione, ricca di tanti particolari!!!
Continueremo a fare del nostro meglio e durante i mesi invernali ci dedicheremo ad imparare meglio la lingua inglese....PROMESSO ;) ;)
Grazie ancora,
Un caro saluto dalla Sardegna
Barbara e Famiglia Loi

12 mei 2013 beoordeeld

Prachtig gelegen, midden in de natuur met een adembenemend uitzicht op de omringende bergen. Je logeert er op een boerderij-domein met vele dieren. De ontmoeting met de eigenaars is heel warm en hartelijk, ondanks de taalbarriëre. Het avondeten is echt een aanrader ! De tafel staat vol met eigen bereide antipasti als starter. Lekkere wijn en heerlijke gerechten.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner