Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (522)
Beoordelingen filteren
522 resultaten
Waardering van reizigers
330
110
42
24
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
330
110
42
24
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 522 beoordelingen
16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was kraaknet doch er was geen airco waardoor het 's nachts te warm en klamp werd in de kamer en het raam open moest. Hierdoor had je dan wel weer meer last van lawaai.
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt heel lekker.
De eerste avond aten we in de Trattoria van het hotel wat een grote teleurstelling was. Er werden ons enkele gerechten aangeraden die flets, ongekruid en veel te duur bleken. Het lam was rauw en de orrechietti smaakte naar niets.
Dit hotel is prijs-kwaliteitverhouding iets te duur. Valt te overwegen voor 2 tot 3 nachten maar niet langer...

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bedank Brechtdc
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 juni 2015 beoordeeld

La Sommita, een oud castello, ligt prachtig, helemaal bovenaan de heuvel. Mooie inrichting, prachtig zicht, vriendelijke medewerkers. Heerlijke, creatieve, gastronomische keuken (had tot 2014 een Michelin-ster en mag die wat ons betreft terug krijgen). En lekker ontbijt. De kamers zijn netjes in orde, met heerlijk geurende badproducten van Bulgari. We verbleven hier graag en zouden dit hotel aanraden.
Toch een paar puntjes:
- Als je moeilijker te been bent, is de locatie niet ideaal, tenzij je het niet vervelend vindt om het hotel telkens te vragen op en af de berg te rijden.
- Het comfort in de kamers kan net iets beter voor een 4* hotel. Een bad in de suite bvb, of betere TV faciliteiten (de oude toestellen met versleten afstandsbediening zijn niet gebruiksvriendelijk).
- Geen van onze kamers had buitenzicht, gezien de ramen heel hoog zaten. De charme van het oude verbouwde castello kent hierin haar nadeel.
- In Februari zijn veel restaurants gesloten. Idealiter kregen we beter advies over restaurants die met zekerheid open waren.
Al bij al waren wij heel tevreden over ons verblijf, en zouden het absoluut aanraden.

  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Sofievdp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirezioneSommi, Responsabile relazioni pubbliche van La Sommita Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2015
Google-vertaling

Dear Sofievdp ,
first of all we would like to thank you for your stay at Relais La Sommità.
The satisfaction of our Guest is our daily priority.
Your impressions and your suggestions are for us the incentive to try to improve day by day.

We hope to welcome you again at Relais La Sommità.

Regards

Francesco

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 mei 2013 beoordeeld

De ontvangst was minder dan verwacht, de dame van de receptie meldt dat de kamer nog niet gereed is. Dit kan want we zijn er om 13.00 en dat is vroeg, nadat de kamer gereed is toont ze ons de kamer. En dat is het dan, als er iets is bel de receptie, geen rondleiding geen uitleg niets!

Nadat dan blijkt dat de airco niet werkt en er geen waterdruk is om fatsoenlijk te douchen ,is er een gelatenheid zo van oh ja dat kan zo zijn.De oplossing een ventilator die zo veel geluid maakt dat je niet kunt slapen, en de waterdruk? Dat is nu eenmaal zo! Een aanfluiting dus!
Verder was de kamer royaal, alleen geen contact met de buitenlucht anders dan een openklap raam met uitzicht op de afvoerpijp van de keuken. De kame is schoon, de badkamer ruim en schoon.
Later een man bij de receptie die veel op wil lossen maar er ook niet in slaagt, zijn adviezen voor goede restaurants zijn overigens perfect; opvolgen dan kom je bij de juiste betaalbare en goede restaurants.
Verder is er weinig gelegenheid om rustig te zonnen, klein zwembad met 4bedden in een hoekje weg gestopt, en verder hier en daar wat ongemakkelijke banken. En geen tot weinig aandacht van het personeel indien je iets zou willen eten of drinken.
De spa was echt verschrikkelijk, gekozen voor een gezamelijke hamam, in een korte tijd de meest slechte behandeling afgeraffeld in 30 minuten totaal en een prijskaartje van €200,!
Na klacht 20 % korting advies: Nooit doen!
Al met al is het hotel zelf schitterend, is er een prima betaalbaar 1ster michelin restaurant, zijn de kamers schoon en ruim, maar is het geen 5 sterren klasse.

Kamertip: Vraag om kamer met tuin zicht , openslaande deur met terras.
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank bbr59
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirezioneSommi, Responsabile reception van La Sommita Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2013
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for your stay at Relais La Sommità.

The satisfaction of our Guest is our daily priority.

Your impressions and your suggestions are for us the incentive to try to improve day by day.

We hope to welcome you again at Relais La Sommità.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

  • Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirezioneSommi, Direttore generale van La Sommita Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken