Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Hebben er 2 dagen mogen vertoeven. Hotel op een toplocatie met een fantastisch restaurant (Michelin ster)
Kamer waren super en wederom met uitzicht op zee. Bediening was erg aardig en behulpzaam. Uitzicht vanaf zwembad op zee is super. Spa is mooi en bij de prijs inbegrepen. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 31 mei 2017 via mobiele applicatie

Van zodra je voet aan land zet, wordt je onthaald met de meeste vriendelijkheid!
De kamers met zicht op zee zijn een pareltje, niet groot maar perfect !
Het uitzicht vanuit het hotel zorgt voor een instant geluksgevoel en rust!
Vulcano daar en tegen heeft weinig te bieden.
Het half-pensioen (70,00€/pers.) is te duur in vergelijking met de menukaart. (Wel heel lekker)Daarom beter kamer met ontbijt( super trouwens). Personeel is fantastisch!!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Een absoluut tophotel op alle vlakken. Wij gaan volgend jaar in mei terug! Een mooie prijs in deze periode. Persoonlijke service en een droomlocatie. Pure romantiek s avonds bij ondergaande zon in de bar met zicht op de vulcanische eilanden en met klassevolle life muziek...heerlijk!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 27 juli 2016

Ons verblijf bij Therasia resort was fantastisch. We werden netjes van de haven van Vulcano opgehaald en onze koffers werden voor ons meegenomen. We ontvingen een welkomstdrankje voor we naar de kamer gingen. De kamer was schoon, had iets ruimer gekund wellicht, maar alles was prima verzorgd. Grote televisie, balkonnetje, goede wifi, etc. Het zwembad is prachtig gelegen met uitzicht over de andere Eolische eilanden. Ook de restaurants (3) in het hotel, zijn prima. Wij verbleven helaas maar 3 nachten, maar hadden zeker nog langer kunnen blijven anagezien we dan enkele excursies hadden kunnen doen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 30 juni 2015

We reisden al vaak en kwamen binnen Europa al op heel wat fijne plekken maar nog nooit kregen we zo een onthaal. Het hotel belde ons vooraf om te informeren met welke draagvleugelboot we aankwamen. Aan de kade werden we opgewacht, het onthaal was prima. Full service over de hele lijn.

Datum van verblijf: juni 2015