“Heerlijke italiaan”
Beoordeling van Cuore Rosso

Geclassificeerd als nr. 9 van 108 Restaurants in Parikia
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Mijn vriend mag geen lactose binnenkrijgen, wat vaak een probleem is met alle kaas en melkproducten die gebruikt worden. Maar er werden genoeg mogelijkheden voor hem gecreëerd om toch lekker te kunnen eten. Een verademing nadat bijna bij ieder restaurant wordt aangegeven dat hij alleen het vlees van de grill mag hebben. Ook een heerlijke plek om te zitten in de binnentuin.

Datum van bezoek: september 2019
Chiara M, Proprietario van Cuore Rosso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Heel erg bedankt voor de review!
We proberen al onze klanten probleemloos van Cuore Rosso te laten eten, laat ons je allergieën weten en we vinden de oplossing !!!!

Kom terug en zie ons !!!

Chiara & Martino

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet goedkoop en dat is de service wel. Alles is lastig en moeilijk. Pizza is in orde, al zouden wij er wat minder rucola op gooien. Erg prijzig per glas, €8,5 voor een glas prosecco in Griekenland?? Al met al zijn de pizza’s ook aan de prijs. Overschat en overbetaald. In Italië zouden ze hier om lachen.

Datum van bezoek: augustus 2018
Chiara M, Proprietario van Cuore Rosso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Thanks for having been to dinner in our restaurant.

We do our best to offer our customers a unique experience and very often we succeed, to be exact in 95% of cases, this says our reviews.

We are aware that we can not please everyone.

We think that prices are the mirror of the high quality products and services that are recognized to us.
The products are carefully selected and we always choose the top of the range, our staff is trained to give our customers the service they deserve.

See you

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zon lekkere pizza gegeten. Zeer goede wijn ( van de lokale winery) en heerlijke buffelmozzarella. Vlotte bediening en vriendelijk. Gezellig buitenterras! Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
Chiara M, Proprietario van Cuore Rosso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Heel hartelijk bedankt!
Dit prachtige magazine geeft ons nog meer kracht om altijd te verbeteren!
Kom terug om onze nieuwe "PIZZA DELICIOUS" uit te proberen, deze is ontworpen voor de frisse, lichte en smakelijke zomer!

Tot ziens

Chiare e Martino

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze vakantie 2 keer hier gegeten. Eerst dachten we dat er niemand zat, maar als je doorloopt kom je in een hele gezellige tuin. Reserveren misschien handig, ook al konden wij er 2x terecht zonder te reserveren. De 1e keer de pizza specialiteit genomen. De 2e keer de pizza nr.1 van de top 5! Allebei aanraders. Bediening echt heel vriendelijk, en bij de rekening kreeg je een heerlijk drankje. Ik zou iedereen hier naartoe sturen.

Datum van bezoek: augustus 2018
Chiara M, Proprietario van Cuore Rosso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Heel erg bedankt !!!
kom terug en zie ons!

17 september 2016 beoordeeld

We hebben er wederom lekker gegeten zeker van het voorgerecht de buffola salade, simpel maar oh zo lekker. De pizza' s zijn gewoon goed, lekker. Vriendelijk bediening.
Het geen ons wel behoorlijk stoorde was dat ze hele stevige jazzmuziek draaide, op een ongepast hard niveau, jammer. Er iz zoveel goeie relaxte Italiaanse muziek. Prijskwaliteit een beetje uit balans. Maar lekker gegeten en verder een leuk restaurant. Toiletten waren ook schoon!

Datum van bezoek: september 2016
Martichiara2014, Proprietario van Cuore Rosso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Thanks for the review.
I am sorry that the music is not to your liking, the next time you will put an Italian compilation to accommodate you.
I'm sorry that the music has been given to Cuore Rosso a mediocre despite the quality of our products .

Cuore Rosso

In Cuore Rosso geweest? Deel je ervaringen!