“Best souvlaki in town”
Beoordeling van Hellas

Hellas
Geclassificeerd als nr. 6 van 101 Restaurants in Parikia
Keukens: Grieks, Grill
Beschrijving: Ons restaurant is een Grieks BBQ restaurant met een grote variatie van gerechten. Ook geschikt good vegetariers, dankzij de vele salades en Griekse vegetarische oven gerechten.
28 augustus 2020 beoordeeld

Gewoon geweldig meerdere keren geweest was iedere keer fantastic. Geweldige pita gyros en souvlaki. En vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2020
eigenaar2013, Owner van Hellas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Bedankt voor jullie review!
Wij zijn blij dat jullie genoten hebben!

22 juli 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant in het centrum van Parikia, Het eten is heerlijk, en de bediening zeer vriendelijk, hier moet je een keer geweest zijn!

Datum van bezoek: juli 2020
eigenaar2013, Owner van Hellas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Dank je wel voor het delen van je ervaring in hellas restaurant. Dit stellen we zeer op prijs!

17 oktober 2019 beoordeeld

Wij komen al jaren op het heerlijke eiland paros. Restaurant Hellas is een super aanrader. Als je er eenmaal bent geweest blijf je terug gaan. Ruime keuze dus je kunt altijd wat anders naar keuze eten. Vandaar genieten met een grote G

Datum van bezoek: oktober 2019
eigenaar2013, Owner van Hellas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Dank jullie wel voor deze prachtige woorden.

25 september 2019 beoordeeld

Tijdens een wandeling door Parikia viel ons dit restaurant op omdat het een vol terras had (altijd een goed teken). De lokale specialiteiten werden anders gepresenteerd als bij de andere restaurants en waren smaakvol. Prima attente bediening, prijs kwaliteit verhouding was ook goed.

Datum van bezoek: september 2019
eigenaar2013, Owner van Hellas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Bedankt voor het delen van jullie ervaring in restaurant Hellas.

14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de lekkere gyros. Goed op smaak en het was geen probleem om voor een lactosevrij gerecht te zorgen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Hellas bekeken, bekeken ook

In Hellas geweest? Deel je ervaringen!