“Lekkere gyros”
Beoordeling van Hellas

Hellas
Geclassificeerd als nr. 7 van 108 Restaurants in Parikia
Keukens: Grieks, Grill
Beschrijving: Ons restaurant is een Grieks BBQ restaurant met een grote variatie van gerechten. Ook geschikt good vegetariers, dankzij de vele salades en Griekse vegetarische oven gerechten.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de lekkere gyros. Goed op smaak en het was geen probleem om voor een lactosevrij gerecht te zorgen.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen genoten van de gyros pita als lunch en zelfs nog een keer teruggekomen voor het avondeten. Hier een mix-grill gedeeld en het was echt geweldig! Ik zou deze plek zeker aanraden.

Datum van bezoek: september 2019
eigenaar2013, Owner van Hellas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank jullie wel! We zijn heel blij dat jullie genoten hebben.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke souvlaki gehad bij pita hellas. De bediening was erg aardig, eten was goed en ze deden niet moeilijk om een gepofte aardappel te serveren ipv frietjes. En nog verwend met een heerlijk Grieks drankje (masticha) aan het eind als digestive. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

Fijn dat jullie tevreden waren!

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek, goed eten en fantastisch personeel! Lekkerste gyros van Paros!
En voor onze kids, kipnuggets met friet, iedereen blij!

Datum van bezoek: augustus 2019
eigenaar2013, Owner van Hellas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dank jullie wel!!
Jullie blij, wij blij!!
Kipnuggets zijn zelf gemaakt van kipfilet.
En gyros is uiteraard iedere dag weer vers....

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hellas moest goed zijn als je de reviews leest. Nou, dat klopt! Het was héérlijk! Maar ja, wat kan er nu in Griekenland verkeerd gaan met pita gyros? Da's altijd lekker!! Ook de kaassakade en de tzaziki waren top! De locatie is goed, gezellige bedrijvigheid om je heen op een leuk terras. Het personeel doet het met bezieling. Dat geeft een goed gevoel. Geen spijt van dat we hier naar toe zijn gegaan!

Datum van bezoek: juli 2019
eigenaar2013, Owner van Hellas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Bedankt voor het delen van jullie ervaring in hellas restaurant.

In Hellas geweest? Deel je ervaringen!