TripAdvisor
Naoussa
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Vul je leven met vrienden en je glas met wijn”
Beoordeling van Les Amis

Les Amis
Geclassificeerd als nr. 2 van 115 Restaurants in Naoussa
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een fantastisch restaurant. Wat mij betreft zijn hier vrienden gemaakt. Niet direct aan de haven van Naoussa, krijg je hier een geweldig diner met een mooie wijn, voor dezelfde prijs als waar je aan de haven een matige lunch krijgt.
Glutenvrij was prima geregeld. Een van de beste tonijn-filets die ik ooit heb gehad en mijn vrouw had een gelijke ervaring met de kipfilet. Het is hier vaak druk (begrijpelijk) dus als je zeker wil zijn van een tafeltje moet je afspreken.
Dit is echt een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, verfijnd en de vegetarische gang was ook heel goed!
Wijntjes lekker en vriendelijke en professionele bediening

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten.
Als je lekker wil eten dan ga je hier zitten en niet in 1 van de eettenten aan de haven

Datum van bezoek: juli 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gevarieerde kaart, erg vriendelijk personeel en heerlijke wijn! Prijs/kwaliteit erg goed!

Datum van bezoek: juni 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwalitatief Italiaans eten, met een extra twist. Vriendelijke, goed Engels sprekende, bediening! We hebben een aantal gerechten besteld en gedeeld, omdat we (wederom) niet konden kiezen. Vooraf de ceviche van zeebaars en bruchette met avocadocreme en sardines: een opvallende combinatie, maar erg lekker! Je zou verwachten dat de sardines overheersen, maar dat was absoluut niet. (Mijn man houdt niet van sardines, maar vond dit ook erg lekker) Daarna het gerecht met varkensfiletlapjes (terugkerend op de veranderende menukaart) en de parpadelle met biefstuk’reepjes’ en champignons, die laatste met een erg lekkere saus.
Voor onze zoon van 3 jaar kwamen ze op eigen initiatief met de optie voor een “small size” (op z’n Grieks: geen kleine portie dus ;) ) pasta met keuze uit 3 ‘simpele’ sauzen.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Les Amis bekeken, bekeken ook

In Les Amis geweest? Deel je ervaringen!