“Een visrestaurant dat meer belooft dan waar maakt”
Beoordeling van Achinos

Achinos
Geclassificeerd als nr. 50 van 115 Restaurants in Naoussa
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een lunch gehad. Wat glutenvrij betekent snapt men niet. Feta met een filodeeg werd als glutenvrij aangeraden.
De Griekse salade was ok. Frietjes wel erg veel, maar niet best. De squid was matig. De prijs is te hoog voor het geleverde. Niet echt een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelunched en wat een heerlijke locatie en heerlijke lunch. De seafood spaghetti is een aanrader en voor kids is de homemade hamburger een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Voor onze lunch kozen we spaghetti carbonara en de zomersalade. Eerlijk; we hebben er van genoten. Afblussen met een rosé.

Datum van bezoek: juni 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat we ook maar iets gezegd hadden werd er water ingeschonken en brood op tafel gezet, deze stonden samen voor 5 euro op de rekening. Eigenlijk had ik alleen wijn nodig. De mousaka was goed, maar de zalm met tyriaki Orange viel tegen.
Van het huis kregen we nog ongevraagd cheesecake , die wel lekker was.
De locatie maakt het net 3 sterren van.

Datum van bezoek: juni 2019
24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook voor niet-visliefhebbers heerlijk restaurant. Op de dag van de seizoensopening aten we Moussaka, stuffed tomatoes, en heerlijke pasta’s. Alles vriendelijk geserveerd en een heerlijk toetje van het huis! Echt een aanrader als je uit de random toeristenhap wil blijven!

Datum van bezoek: april 2019

In Achinos geweest? Deel je ervaringen!