Beoordeeld op 8 mei 2018

We verbleven tijdens onze reis naar Naxos, Paros en Santorini drie nachten in dit resort. De buitenruimte is er prachtig. Mooi zwembad, prima ligbedden - die altijd keurig in het gelid gezet worden - en een modern ingericht loungegedeelte. Het ontbijtbuffet is klasse. Heerlijke producten en alles mooi gepresenteerd. Je kunt ook prima eten op andere tijden van de dag. We hebben hier ons heerlijkste toetje ooit op: millefeuille, krokant en licht bladerdeeg, vers gemaakte banketbakkersroom en verse aardbeien. Voeg daarbij het uiterst vriendelijk personeel en je hebt een topverblijf. Onze kamer was wat dat betreft het enige dat uit de toon viel bij de rest. Eenvoudig, niet al te ruim en een krappe badkamer. Allemaal niet erg, maar het matcht niet helemaal met de rest.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 mei 2018

We zijn net thuis van onze Eilandhopvakantie op de Cycladen. Voor de 2e keer zijn we in Saint Andrea Seaside resort geweest en het was andermaal TOP. Wat een prachtig resort en wat een magnifieke uitstraling heeft dit hotel. Alles is tot in de puntjes verzorgd, de kamers, het zwembad en de verzorging van het resort. Daarnaast is er een meer dan uitstekend ontbijtbuffet waarbij het aan niks ontbreekt. Tel daarbij de vriendelijkheid van het gehele personeel en je kunt spreken van een droomlocatie. In een woord GEWELDIG!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 september 2017

Kan echt niet beter, beste hotel dat wij ooit hadden en zeker nu bij eilandhoppen in Greece, beter dan Mykonos en Santorini. Superlief personeel, alles wordt echt gedaan om u een zorgeloos verblijf te geven, proficiat aan Nikos en zijn staff !!!! 10/10 voor ons verblijf, wij komen zeker terug !!!!!!

Kamertip: Wij hadden prachtig uitzicht op pool en zee, kamer203 met prachtig terrasje
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hier vijf nachten verbleven tijdens ons verblijf op Paros. Het is echt een schitterend hotel met zeer vriendelijk personeel! Ook het zwembad met de vele bedjes en lounge banken maken het vakantie gevoel compleet. Er hangt een huiselijke sfeer. Het ontbijt was ook zeer goed, er was zoveel keus in alles, echt super.

De kamer die wij hadden was ook erg groot (standaard tuinzicht), met mooi terras en fijne bedden! Het enige puntje van kritiek is dat je moet douchen in het bad. Voor ons geen probleem.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 juli 2017

Voor de zesde keer op rij bezochten wij het Saint Andrea resort in NAOUSSA op het eiland PAROS in GIEKENLAND. Normaal bezoeken wij dit fantastische hotel in de maand mei. Omdat wij deze reis als geschenk kregen van onze zoon en zijn echtgenote en om reden dat zij wilden meereizen met een schoolgaande dochter, moesten wij deze reis doen tijdens de schoolvakantie.
Wij verbleven er van 2 juli tot 13 Juli. Wij hadden het vermoeden dat het drukker en warmer zou zijn en dat was het ook.
De service in het hotel bleef gelukkig dezelfde. Alhoewel volzet op sommige dagen bleef de service uitzonderlijk goed. De eigenaar Nikos heeft alles onder controle. Hij is vriendelijk en behulpzaam.
Het personeel in het hotel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
De ligging van dit hotel is ook uitzonderlijk: vlak aan de baai van Naoussa, op een 5 km van het toeristische centrum.
Onze zoon , zijn echtgenote en hun dochter hadden het naar hun zin en begrepen plots waarom wij steeds naar dezelfde plaats gaan.
Dus Nikos gij moogt ons terug verwachten in mei 2018- Tot dan.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie