“Eerlijk en heerlijk ”

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening
Heerlijke mousaka
Typisch Grieks familierestaurant,
Wij waren met een groep van zeven

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen die erg hun best doen. Alleen kregen we niet precies alles wat we bestelden maar dat losten ze leuk op. Wellicht de dukte met een volle tent en 3 mensen in de bediening.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

WoW, wat een lieve mensen en wat een lekker eten! We hadden de hele tafel al vol eten staan terwijl we nog niets besteld hadden. Toen kregen we al brood met een paar dingetjes, water en rosé om te proeven. Uiteindelijk een heerlijke visschotel en salade besteld. Het was ook erg goedkoop en je kan leuk buiten zitten. Helemaal top!!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Thasos en Sophia ontvingen ons met een hapje en namen afscheid met een drankje en een bijzonder toetje (verrassing) Allemaal Griekse gastvrijheid.
Op de kaart veel lekkers en niet duur.
Een echte aanrader!

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 11 personen gegeten, super lekker eten uit de Griekse keuken.
Aardige en erg behulpzame mensen.
Echt een aanrader!!!

Reizigers die Deniz Meze bekeken, bekeken ook

In Deniz Meze geweest? Deel je ervaringen!