“Heerlijk eten, mooie ambience/aankleding”
Beoordeling van O Mpakalis

O Mpakalis
Geclassificeerd als nr. 8 van 75 Restaurants in Alimos
8 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, mooie ambience/aankleding van restaurant. Vriendelijke bediening, erg lief voor onze zoon van 9 maanden. Bieden aan kinderstoel aan, iets wat lang niet elk restaurant in Athene/Alimos heeft. Prijs kwaliteit is goed!

Datum van bezoek: oktober 2020

3 oktober 2020 beoordeeld

Ik had de bieten salade en de tomatenkroketjes. Beiden waren echt heerlijk! Erg veel wel voor mij alleen. Personeel vriendelijk en kundig. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020
20 augustus 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten, ik raad het iedereen aan om te proeven van de Griekse keuken! En héél goede bediening! Veel succes aan jullie verder!

Datum van bezoek: augustus 2019
O M, Ιδιοκτήτης van O Mpakalis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Σας ευχαριστούμε πολύ για την πολύ καλή κριτική σας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε εκ νέου.

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig ingerichte zaak. Behulpzaam personeel. Eerlijke keuken met verse producten. Goedkoop gezien de porties en de kwaliteit die je krijgt. Zeer lekkere wijn aan correcte prijs. Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

We zijn hier op een week twee keer geweest. Mooi restaurant/winkel met duidelijk een goede kok en een mooie selectie Griekse specialiteiten. Personeel heel vriendelijk. Het restaurant ligt op een druk kruispunt, heeft een goede airco, maar als het personeel de schuiframen ineens opendoet zit je dus plots samen met de terraszitters in de warmte en het lawaai. Dit is minder leuk als je net om die reden voor een binnenplaatsje had gekozen.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die O Mpakalis bekeken, bekeken ook

In O Mpakalis geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.