“Heerlijke ervaring!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het foutieve adres (wijziging doorgegeven) het restaurant gevonden. Een hartelijk welkom door een vriendelijke gastheer en even zo vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten (pomodoro met mascarpone, vegetarische pizza en penne), precies goed van smaak. Italiaans eten zoals het hoort te zijn. Een heerlijk digestief Marachino als toegift en een overheerlijke pannacotta. Wij hebben genoten in dit restaurant!

30 mei 2017 beoordeeld

Keuze uit pizza en pasta maar ook vlees en vis. Typisch italiaans. Gewoon lekker. Zou iets verfijnder mogen.

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in dit restaurant. De pizza was belegd met allerlei versie groeten en ook de tonijn smaakte goed. Aan de andere kant van de tafel tagliatelle met zalm. Lekker veel, grote brokken zalm. De pasta en de zalm waren goed betaalbaar, maar €5,50 voor een glaasje wijn viel wel uit de toon.

3 april 2015 beoordeeld

Gezocht, maar niet gevonden. Toen beland bij Balkan Grill en dat was goed. We vragen ons af of het adres klopt...

1 juli 2014 beoordeeld

een heel goede pizzeria en niet duur.
vriendelijke mensen die lopen te bedienen.
het eten was ook heerlijk.
als ik weer een keer in de buurt ben ga ik zeker weer een lekkere pizza eten.

• Sfeer

Reizigers die Pizzeria Calabria bekeken, bekeken ook

Arnsberg, Noord-Rijnland-Westfalen

Sundern, Noord-Rijnland-Westfalen

In Pizzeria Calabria geweest? Deel je ervaringen!