“Ruime keuze italian food”
Beoordeling van Pizzeria Calabria

Pizzeria Calabria
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 Restaurants in Sundern
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2017 beoordeeld

Keuze uit pizza en pasta maar ook vlees en vis. Typisch italiaans. Gewoon lekker. Zou iets verfijnder mogen.

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in dit restaurant. De pizza was belegd met allerlei versie groeten en ook de tonijn smaakte goed. Aan de andere kant van de tafel tagliatelle met zalm. Lekker veel, grote brokken zalm. De pasta en de zalm waren goed betaalbaar, maar €5,50 voor een glaasje wijn viel wel uit de toon.

3 april 2015 beoordeeld

Gezocht, maar niet gevonden. Toen beland bij Balkan Grill en dat was goed. We vragen ons af of het adres klopt...

1 juli 2014 beoordeeld

een heel goede pizzeria en niet duur.
vriendelijke mensen die lopen te bedienen.
het eten was ook heerlijk.
als ik weer een keer in de buurt ben ga ik zeker weer een lekkere pizza eten.

• Sfeer
4 april 2013 beoordeeld

vlotte reservering gemaakt - vriendelijk personeel - vlotte service en vooral lekker eten.
We hadden elk als hoofdgerecht een verschillende pizza genomen en die was telkens erg lekker.
Goed belegd - smaak zeer - krokante dunne bodem. Zeker voldoende gegeten! Duurste pizza op de kaart is 10,20€

Je kan vooraan in het restaurant ook pizza's afhalen.

• Sfeer

Reizigers die Pizzeria Calabria bekeken, bekeken ook

Arnsberg, Noord-Rijnland-Westfalen

Sundern, Noord-Rijnland-Westfalen

In Pizzeria Calabria geweest? Deel je ervaringen!

;