CWLK2017
Hilversum, Nederland

Mooi sfeervol hotel.

Beoordeling van Clostermanns Hof
4,0 van 5 bollen17 feb 2020 beoordeeld
2 nachten gelogeerd in Clostermanns Hof. Gevraagd om een kamer met douche en deze ook gekregen. Ruime kamer en prima WIFI. Heerlijk ontbijt. Gratis parkeren.
Centrum Keulen niet ver weg. We hebben geboekt via Zoweg voor een prima prijs.
Datum van verblijf: februari 2020
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
    3.0 km van Clostermanns Hof
      4.7 km van Clostermanns Hof
      9.9 km van Clostermanns Hof
      Meer hotels in Niederkassel bekijken
      Beoordeeld op 10 januari 2020

Voor de derde keer een weekend verbleven in dit hotel. Mooie ruime en schone kamer. Goed ontbijt en correcte bediening. Zaten in een gerenoveerde kamer met ligbad. Komen zeker terug. Mooie uitval basis voor bezoek Keulen.

Datum van verblijf: november 2019
      Beoordeeld op 20 december 2019 via mobiele applicatie

mooie kamers in oude hofstede, rustige ligging en in de buurt van bonn keulen en konigswinter. Prima uitvalslovatie voor kerstmarkten. Perfect ontbijt. Restaurant vonden wij geen aanrader. maar er is in genoeg in de buurt te vinden

Datum van verblijf: december 2019
      Beoordeeld op 5 september 2019

Voor dit hotel gekozen om Bonn en Keulen te bezoeken.
      Hier 3 nachtjes mogen verblijven in een prima kamer en omdat we via zoweg geboekt hadden ook voor een prima prijs!
      De ontvangst aan de receptie was erg vriendelijk.
      Wij sliepen op de eerste etage en onze kamer lag aan een grote (vergader)ruimte waar je tevens kon gaan zitten. (jammer trouwens dat je geen gebruik kon maken van de koffiemachine die daar stond opgesteld als er geen bijeenkomst was – misschien een tip!?)
      De kamer was best groot te noemen met een bureau, (gevuld)koelkastje, nespresso-machine en een zitje met 2 fauteuils en een tafeltje plus een flinke kast om je spulletjes in op te bergen met zelfs een kluisje erin.
      Verder was er ook aan een ventilator gedacht vanwege het ontbreken van een airco.
      De badkamer was ook prima en voorzien van een ruime inloopdouche met zelfs n zitje erin. Verder een ruime wastafel met extra rand erboven zodat er genoeg ruimte is om je spulletjes goed op kwijt te kunnen.
      De toilet was voor onze begrippen erg laag maar dat tref je wel meer in Duitsland. Verder hing er zowel in de douche als bij de wastafel zeep voor je handen, lichaam en haar en ook een föhn was aanwezig - kortom alles wat je nodig hebt om een paar dagen goed te kunnen toeven.
      Na deze inspectieronde naar beneden voor een glaasje.
      Helaas was de bediening daar een stuk minder - liepen 2 jongens rond maar deze kwamen niet uit zichzelf dus na 10 minuten maar eens gaan vragen of we wat konden bestellen...
      Voor het gemak hier ook maar gegeten.
      Fijn dat je hier niet persé grote maaltijden hoeft te bestellen - ook gewoon een curryworst of portie friet is mogelijk.
      Wij hadden gekozen voor deze beide en de kalfs-schnitzel.
      Op zich niets mis mee maar wel iets om rekening mee te houden is dat je alles los moet bestellen. Dus als je de schnitzel besteld krijgt je ook alleen de schnitzel!
      Dus geen groente - geen friet oid - dat moet allemaal los besteld worden!
      En dan blijken die 2 kleine stukjes schnitzel ineens best duur betaald voor 16,- (met friet en groente al gauw 22,-)
      Na het eten weer naar de kamer waar bleek dat de tv alleen beschikte over Duitse zenders dus 3 dagen lekker rustig zonder tv gedaan - ook wel eens gezellig voor de verandering.
      De bedden waren prima al gleden de lakens geregeld weg omdat de matrassen voorzien waren van een soort plastic coating - voor de hygiene prima natuurlijk maar voor mijn nachtelijk zweten niet echt bevorderlijk...
      Bij het ontbijt was alles ruim voldoende om goed te kunnen noemen al miste ik het knapperige van de (Duitse) broodjes en croissants maar ja, dat is eigenlijk zeuren om wat te zeuren te hebben.
      De 2de en 3de dag lag er een briefje op tafel waar je op aan kon geven of je een gebakken eitje of pancakes wilde dus ook dat was een mogelijkheid.
      Het jammere van dit hotel is wel dat alle kamers gelegen liggen om een binnenplaatsje waardoor het altijd gehorig is - dus geschuif van stoelen, praten van mensen (dat wat harder wordt naargelang het later wordt) en het vroege "guten morgen" en dan heb ik nog niet over evt. nachtelijke feestjes…
      Dus het is óf dat voor lief nemen óf de ramen sluiten óf kiezen voor verblijf in de winter…
      Op zich een prima verblijf gehad maar voor ons blijft het bij deze ene keer.

Kamertip: Ale kamers liggen om een soort binnenplaatsje dus zijn allemaal gehorig - de 2de verdieping heeft alleen kamers met een dakraam...
      Beoordeeld op 16 augustus 2019

De kamers waren ruim maar erg warm badkamers lichte riool lucht aanwezig
      Personeel was vriendelijk en service gericht
      Ontbijt liep bij grote drukte volledig uit de hand Wacht rijen bij de koffie automaat een apparaat geconstateerd dat het 3 dagen stuk was Werd wel veel afgeruimd maar niet aangevuld

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Prettig hotel met ruime kamers en goed sanitair. Rustig gelegen naast een golfbaan. Ruime gratis parkeergelegenheid. Ons arrangement was inclusief ontbijt en dat was uitgebreid maar wel elke dag hetzelfde. Openbaar vervoer vlakbij, voor € 6 ben je met bus en trein in Keulen, voor ons in elk geval een beter alternatief dan met de auto en duur parkeren. Inmiddels biedt het hotel gratis internet aan via Wifi, dat echter alleen bij de receptie en in het restaurant goed werkte, op de kamer (toch vlakbij de receptie) was het netwerk te zwak. Probleem is bekend.

Het sterrenrestaurant was gesloten tijdens ons verblijf, het "gewone" restaurant ervoeren wij als redelijk. Wel jammer dat er pecorino op de carpaccio werd geserveerd terwijl parmezaan op de kaart stond. Het na reclameren aangeboden alternatief was dat het ook zonder kaas kon........