Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Kamer is goed buiten dat de ramen vuil waren en dat er stofnetten in de kamer aanwezig waren alsook op de lambrisering op da gang . In het restaurant hadden ze vis besteld naast ons , opslag hadden wij gedaan met eten vanwege de stank van de kabeljauw . Er is aan de straatkant overlast van lawaai en er is ook maar enkel glas in de ramen .Dit hotel heeft nood aan restauratie vooral de inkom die onverzorgd en vuil was er was niet eens een receptioniste aanwezig Het dorp viel mee en de wandelingen die we gedaan hebben waren goed aangegeven .

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel Horchem ligt direct aan het riviertje de Ror tegen over de Evangelische Kirche, met een ruim zonnig en direct aan het water gelegen terras waar het heerlijk zitten is. De bediening is er vlot en vriendelijk en de prijs valt mee. Wel jammer dat je er geen gebak bij de koffie kunt krijgen

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel was voor ons een teleurstelling zeker geen 8.4 waard.Een ongezellig appartement, het eten schnitzel uit de microgolf zeker niets zoals op de foto's? Lauwe soep en op een half uur buiten.wij hadden er wel veel meer van verwacht .

Beoordeeld op 9 december 2017 via mobiele applicatie

Monschau is veel minder druk dan wij ons herinnerden . Dat is voornamelijk positief . Lekker slenteren door de straatjes , nu zonder toeristen . Maar er is ook al winkelleegstand te zien . Hoe dan ook . Het blijft een pareltje . Hotel Horchem is een heel goed verblijfadres . Mooie ruime kamer , met uitzicht op en geluid van de ruisende beek . Goed ontbijt . Personeel is efficient - vriendelijk . En centraler kan je niet zitten .

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Geweldig gelegen in het centrum van het supermooie Monschau. Heel tof terras waar we zelfs bij goed weer in het najaar nog konden zitten. De service varieert. Er zijn momenten geweest dat we verschrikkelijk lang moesten wachten. Dat kost ze voor mij punten.

Datum van verblijf: december 2016