Hotel Alt Montjoie(Monschau)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Vakantiehotel De Lange Man(Monschau)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Haller Hotel Garni(Monschau)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
  • Restaurant
Hotel Royal und Schloss-Cafe(Monschau)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 82 per nacht.

Burghotel Monschau(Monschau)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Roomservice
Venngasthof Zur Buche(Monschau)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Lindenhof(Monschau)
TripAdvisor
TripAdvisor
  • Zwembad
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer is goed buiten dat de ramen vuil waren en dat er stofnetten in de kamer aanwezig waren alsook op de lambrisering op da gang . In het restaurant hadden ze vis besteld naast ons , opslag hadden wij gedaan met eten vanwege de stank van de kabeljauw . Er is aan de straatkant overlast van lawaai en er is ook maar enkel glas in de ramen .Dit hotel heeft nood aan restauratie vooral de inkom die onverzorgd en vuil was er was niet eens een receptioniste aanwezig Het dorp viel mee en de wandelingen die we gedaan hebben waren goed aangegeven .

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Horchem ligt direct aan het riviertje de Ror tegen over de Evangelische Kirche, met een ruim zonnig en direct aan het water gelegen terras waar het heerlijk zitten is. De bediening is er vlot en vriendelijk en de prijs valt mee. Wel jammer dat je er geen gebak bij de koffie kunt krijgen

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel was voor ons een teleurstelling zeker geen 8.4 waard.Een ongezellig appartement, het eten schnitzel uit de microgolf zeker niets zoals op de foto's? Lauwe soep en op een half uur buiten.wij hadden er wel veel meer van verwacht .

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Monschau is veel minder druk dan wij ons herinnerden . Dat is voornamelijk positief . Lekker slenteren door de straatjes , nu zonder toeristen . Maar er is ook al winkelleegstand te zien . Hoe dan ook . Het blijft een pareltje . Hotel Horchem is een heel goed verblijfadres . Mooie ruime kamer , met uitzicht op en geluid van de ruisende beek . Goed ontbijt . Personeel is efficient - vriendelijk . En centraler kan je niet zitten .

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gelegen in het centrum van het supermooie Monschau. Heel tof terras waar we zelfs bij goed weer in het najaar nog konden zitten. De service varieert. Er zijn momenten geweest dat we verschrikkelijk lang moesten wachten. Dat kost ze voor mij punten.

Verbleef: december 2016, reisde met familie