“Perfect appartement op schitterende locatie in ...”

Beoordeling van B&B Eleganza Monschau

Bedroom family room
Bedroom 2 family room
Bed room 2 family room
Bath room family room
Terrace of the family room
Thea and Coffee facilities
Bed room 1 suite
Small living room suite
Bath room suite with bad tub and shower
Bath room suite
bedroom 2 suite
Swimming pool. Open from half may till end of september
Swimming pool
Monschau from the terraces
Terrace gardens
B&B Eleganza Monschau
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Tom v
1 beoordeling
“Perfect appartement op schitterende locatie in centrum Monschau.”
Beoordeeld op 14 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in B&B Eleganza. Het appartement ligt midden in het centrum, iets hoger gelegen met een geweldig uitzicht over het dorpje. Alle voorzieningen zijn top, zelfs inclusief verwarmd zwembad. De appartementen zijn vanalles voorzien, keurig schoon en het ontbijt is perfect. Onze motoren konden we keurig stallen. Kortom, we komen graag nog eens op bezoek! Groeten van de motormuizen uit Nederland.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 jun 2017
Hallo motormuizen ;).
Fijn dat jullie het naar de zin hadden. Het was voor ons ook aangenaam kennis maken en fijn jullie in huis te hebben.
Steeds welkom !

Gunter en Gerda
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren