Beoordeeld op 21 augustus 2019

Mijn partner en ik hadden van onze kinderen een Bongo bon gehad en deze besloten we te besteden bij dit hotel. Een uitstekende keuze want wat een mooi hotel, vriendelijk personeel en mooie kamers. Bij het boeken een verzoek ingediend voor een kamer met uitzicht over de stad. We kregen een gratis upgrade naar een duurdere kamer die dat uitzicht bood.Onderdeel van de Bongo bon was een 3 gangen diner en ook dat was prima verzorgd door het hotel. Je loopt zo het leuke stadje in.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Mooi hotel, in het centrum, keurige kamers, goed ontbijt en heerlijk diner. Mooie omgeving fietsen door de pittoreske dorpen rondom lippstadt. Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. We komen er graag nogeens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 oktober 2018

Het hotel ligt middenin het centrum van Lippstad. Keurige kamers, mooie badkamer (zonder bad!) De ontvangst is hartelijk en gastvrij. Het diner is goed, drankjes aan de dure kant. Het ontbijt is zeer goed verzorgd. Voor parkeren (op een risico) betaal je 8,- per dag. Vanuit het hotel loop je eenvoudig de mooie binnenstad in. Echt een aanrader voor een weekend weg.

Datum van verblijf: oktober 2018
Alexander G, Geschäftsführer van Quality Hotel Lippstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Hello, thank you for your response.

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Ik had een arrangement geboekt incl. diner, ontbijt en fietshuur. Voor 2 nachten totaal € 217,95 voor 2 personen. Let op, je krijgt slechts 1 fiets bij deze deal! De andere moet je dus gewoon huren. Voor je auto betaal je 8 euro per dag. Het avondeten is qua keuze erg beperkt. Kwaliteit is goed, maar je kunt maar kiezen uit 2 hoofdgerechten. Met vegetariërs is er geen gehouden. De drankjes zijn best aan de prijs. 6,20 euro voor een biertje en een cola. Er komen dus nog de nodige kosten bij het arrangement! De kamers zijn net opgeknapt, want die waren erg netjes en schoon. Het was wel erg gehorig in onze kamer. Wij sliepen aan de weg kant. Mogelijk dat dit beter is aan de andere zijdes van het hotel. De omgeving is prachtig. Leuk om uitstapjes te maken naar Soest centrum en de stuwdam.

Datum van verblijf: september 2018

Hello,

thank you for your response. We hope to see you next time back!

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Quality heeft haar naam niet gestolen: je krijgt waar voor je geld. Alles was netjes en het hotel is perfect gelegen, op een een paar minuten wandelen van het oude centrum. Ook het park tegenover het hotel is de moete waard .De kamer was ruim, ook de badkamer was prima in orde met een ruime inloopdouche.

Datum van verblijf: augustus 2018
Alexander G, Geschäftsführer van Quality Hotel Lippstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Thank you for good your rating!